Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: با همه تلاشی که داشتیم بیش از ۳۰ درصد نتوانستیم مناسب‎سازی فضای شهری را برای استفاده معلولان در استان گلستان به وجود بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابراهیم غفاری صبح امروز در همایش وحدت اقوام، معلولان و بهزیستی که در دانشگاه مائده گرگان برگزار شد، اظهار داشت: از حمایت‎های استانداری گلستان از بهزیستی استان قدردانی می‎کنم و این حمایت‎ها سبب شد تا بتوانیم توفیق‎های خوبی در راستای خدمات‎رسانی به معلولان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری "همایش وحدت اقوام، معلولان و بهزیستی" اشاره کرد و گفت: این جلسه به مناسبت روز جهانی معلولان که مصادف با هفته وحدت است برگزار شده و گلستان با توجه به شرایطی که دارد یک استان با اقوام مختلف کرد، ترکمن، فارس، سیستانی و بلوچ است و وحدت اقوام را در استان گلستان شاهد هستیم.

مدیر کل بهزیستی استان گلستان ادامه داد: بهزیستی استان گلستان بیش از 49 هزار معلول را در تحت پوشش خود دارد و با جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری درصد معلولیت در استان 2.6 درصد است که از میانگین کشور یک درصد استان گلستان معلولیت بالاتری دارد.

غفاری گفت: در سال گذشته 1.5 میلیارد تومان وسایل توانبخشی خریداری کردیم و نیاز معلولان ما نسبت به گذشته بسیار کمتر شده و پشت نوبتی نداریم.

وی با بیان اینکه 500 میلیون تومان امسال برای خرید لوازم بهداشتی برای بیماری‎های ضایعه نخاعی در نظر گرفته شد، گفت: در حوزه سی‎بی‎آر روستایی از گذشته فعالیت می‎کردیم و امسال با موافقت رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گمیشان و آق‎قلا سی‎بی‎آرا را فعال کردیم.

مدیر کل بهزیستی استان گلستان به مبلمان شهری برای استفاده معلولان اشاره کرد و گفت: با همه تلاشی که داشتیم بیش از 30 درصد نتوانستیم مناسب‎سازی فضای شهری را برای استفاده معلولان به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۹۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است