Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: بیش از 25 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر شهرستان پردیس تاکنون تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب‌الله طاهرخانی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از 3006 واحد مسکونی طرح مسکن مهر شهرستان پردیس افزود: با اجرای این پروژه، تعداد واحدهای بهره برداری شده مسکن مهر دراین شهرستان به بیش از 25 هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه عملیات تکمیل و بهره برداری 57 هزار واحد مسکونی دیگر طرح مسکن مهر شهرستان پردیس درحال اجراست، اظهار کرد: از این تعداد 40 هزار واحد در مرحله نازک کاری قرار دارد.
طاهرخانی در خصوص مشکلات پروژه های مسکن مهر گفت که مشکل اصلی این پروژه ها تأمین زیرساخت ها و خدمات روبنایی است چراکه در ابتدای کار برای این امکانات موردنیاز، منابع مالی پیش بینی نشده است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید افزود: تمرکز اصلی وزارت راه و شهرسازی در تکمیل واحدهای مسکن مهر، ایجاد محیطی آرام برای اهالی با تامین زیرساخت های موردنیاز است.
وی گفت: برهمین اساس برای تامین امکانات آموزشی پروژه مسکن مهر شهرستان پردیس 2 مجموعه آموزشی با حداقل 10 میلیارد تومان هزینه ایجاد شده و برای ایجاد 25 واحد آموزشی دیگر این مجتمع در شهرستان پردیس نیز 150 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.
طاهر خانی گفت: درهمین ارتباط برای مجموعه شهرهای جدید پرند 20 واحد آموزشی طی سال گذشته احداث شد که همین کار در شهرستان پردیس نیز انجام خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اولویت اصلی این وزارتخانه در حوزه مسکن، ارائه خدمات کیفی و مناسب به مردم با تامین امکانات آموزشی، خدماتی و رفاهی موردنیاز است.
طاهرخانی تصریح کرد: یکی دیگر از نکات موردتوجه در بحث مسکن مهر، محله محوری است تا از این طریق تمامی امکانات موردنیاز این پروژه ها در بخش زیرساختی و روبنایی توسط شهرداری ها و شرکت عمران ایجاد و احداث شود.
وی در ادامه افزود: در فاز 3 پروژه مسکن مهر شهرستان پردیس کار اسکان متقاضاین به صورت کامل و 100 درصد انجام شده و درهمین ارتباط تامین امکانات خدماتی و زیرساختی نیز به صورت کامل انجام شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: درهمین ارتباط یک‌ هزار میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی برای تامین امکانات زیرساختی این مجتمع های مسکونی درنظر گرفته شده که 800 میلیارد تومان آن به وزارت نیرو داده شده است.
طاهرخانی افزود: از این مبلغ 200 میلیارد تومان آن به عمران شهرهای جدید کشور اختصاص یافته که 130 میلیارد تومان آن به شهرستان پردیس داده شده است.
به گزارش ایرنا، بهره برداری از 3006 واحد مسکونی مسکن مهر در فازهای 8، 5، 3 و 11 شهر جدید پردیس امروز طی مراسمی آغاز و تحویل متقاضیان شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/1109**1625

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس