Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه پیروزی هایی که در لبنان، عراق، سوریه و یمن داشته‌ایم همه به لطف محور مقاومت بوده است، گفت: «سقوط داعش درواقع ممکن است سقوطی نظامی تداعی شود ولی آغاز سقوط یک تفکر است.»

به گزارش خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری آنا، شیخ نعیم قاسم در سخنانی در سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: «تمدن اسلامی با یک حکومت شخصی مبتنی بر اسلام پایه گذاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برپایی دولت اسلامی می توانیم به هدف خود در زمینه بروز تمدن نوین اسلامی دست یابیم.»

وی خواسته های آرمانی جهان اسلام را در سه سرفصل عنوان کرد و گفت: «نخستین موضوع، اهتمام به تبیین و ایجاد یک الگوی اسلامی است که می تواند دولت، کشور یا گروه باشد. این نمونه باید میان مسلمانان ترویج شود. در دوره کنونی، جمهوری اسلامی ایران این الگو را پایه گذاری کرده است و آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی آن را ادامه می دهند و ملت مقاوم ایران، آن را حمایت می کنند و یک تجربه و نمونه مناسب برای تمدن نوین اسلامی است.»

قاسم افزود: «امام خامنه ای پروژه حاکمیت مردمی و دینی را مطرح کردند و اینکه اراده ملت فوق همه اراده ها است. همچنین باید بگوییم نمونه حزب الله لبنان به عنوان یک گروه که حاضر است از مقاومت اسلامی حمایت کند و اسرائیل را بر سر جایش بنشاند در منطقه مطرح است. جوانان حزب الله در پیشگاه الهی سجده می کنند و بعد به مقابله با دشمنان بر می خیزند.»

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: «تجربه حزب الله لبنان توانست یک بسیج واقعی را در میان مردم به وجود آورد. می دانید چرا جهان با تجربه حزب الله و ایران تقابل می کند؟ دلیلش این نیست که آن ها برای یک منطقه کوچک مقاومت می کنند، بلکه به این دلیل است که آن ها توانستند یک نمونه موفق از تمدن اسلامی را ارائه کنند که نصب العین جوانان مسلمان باشد.»

وی افزود: «استکبار ممکن است توطئه هایی در برخی مناطق انجام دهند ولی نتوانسته اند مقابل موجی که امام خمینی (ره) به راه انداختند مقابله کنند.»

شیخ نعیم قاسم درباره سرفصل دوم خواسته های آرمانی جهان اسلام گفت: «ما نباید خود را پنهان کنیم و بگوییم موضوعات جهان اسلام به ما ربط ندارد. الان محور مقاومتی در منطقه وجود دارد که ایران آن را هدایت می کند. پیروزی هایی که در لبنان، عراق، سوریه و یمن داشته ایم همه به لطف محور مقاومت بوده است.»

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: « موضوع سوم این است که سقوط داعش درواقع ممکن است سقوطی نظامی تداعی شود ولی آغاز سقوط یک تفکر است. امروز هرچقدر استبداد و سعودی ها تروریست ها را قدرتمند کنند نمی توانند معادله محور مقاومت را بر هم بزنند. کسی که فکر می کند یمن شکست می خورد، اشتباه می کند. آن ها باید به نتایج مقاومت مردم در یمن رجوع کنند تا متوجه اشتباهاتشان شوند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد