Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا خبر داد و گفت: این جشنواره امروز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه با هدف تقدیر از دانشجویان برگزیده برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز، مهدی نوروزی با اعلام این خبر افزود: در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا از ۴۸ دانشجوی برگزیده این جشنواره و همچنین ۱۳ دانشجوی برگزیده معرفی شده به جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سالهای ۹۵ و ۹۶ تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تعطیلی دانشگاه و اینکه دانشجویان روز پنجشنبه در دانشگاه حضور ندارند، از این رو تصمیم گرفته شد بزرگداشت روز دانشجو سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه در دانشگاه برگزار شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: جشنواره دانشجویی ابن سینا به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی تهران و صرفا برای دانشجویان ایرانی و بین المللی دانشگاه برگزار شده و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ امکان ثبت نام در این جشنواره را داشتند.

وی افزود: از بین تمامی شرکت کنندگان، ۴۸ دانشجو به عنوان برگزیده در بخش های آموزشی، پژوهشی، کیفیت خدمات سلامت و تعهد حرفه ای، قرآن و عترت، هنری ادبی، اجتماعی، ورزشی و دانشجوی نمونه و جامع  با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه معرفی شدند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران شناسایی و معرفی فعالیت های برتر دانشجویی در حیطه های مختلف را از اهداف برگزاری جشنواره دانشجویی ابن سینا عنوان کرد و گفت: در این جشنواره دانشجویان ارائه دهنده خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و دانشجویان حائز رتبه در مسابقات و جشنواره های معتبر شناسایی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز دانشجو در سالن شهدای دانشکده پزشکی خبر داد و گفت: دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و صنفی صبح روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه برای بازدید از مخاطبان دایر شد.

نوروزی گفت: ما در این نمایشگاه غرفه‌هایی ایجاد کردیم که هر یک از کانون‌های مختلف دانشجویی، تشکل‌ها، نشریات دانشجویی و انجمن‌های علمی دستاوردهای علمی و فرهنگی خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین به برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای کانون قرآن دانشجویی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در قالب این نمایشگاه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشجویان در حیاط دانشگاه علوم پزشکی تهران جنب دانشکده دندانپزشکی به نمایش در آمد.

وی همچنین از تقدیر دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: ما همه ساله تلاش داریم از دانشجویان نمونه که هر سال برای جشنواره نمونه کشوری معرفی می‌شوند، تقدیر کنیم تا این تشویق‌ها باعث شود به سمت ارتقا و تربیت دانشجویان چندبعدی برویم. امسال در پایان جشنواره ابن سینا از حدود ۱۰ یا ۱۳ نفر از دانشجویان تقدیر کردیم.

true برچسب ها : ابن سینا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران مهدی نوروزی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۰۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا صفاریان عضو هیأت علمی گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان نفر برتر جشنواره جوان ایرانی در بخش قران و خادم اهل بیت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229269 برچسب‌ها باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران دانشگاه آزاد همدان همدان جوانان نخبه جوان گرایی

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد