Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:35:32 GMT

نمایشگاه کتاب در بوشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۱۰۷۱۴

نمایشگاه کتاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیده ماحوزی بعد از ظهر سه شنبه در کارگروه مشترک فرهنگی، اجتماعی، بانوان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر اجرای پژوهش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در مناطق حاشیه‌نشینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین شورای صیانت از خانواده تشکیل شد و در زمینه ازدواج و مسائل منجر به طلاق در این شورا مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح پژوهشی قانون‌گریزی در کودکان و نوجوانان، بیان کرد: این پژوهش در شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان پژوهش برتر انتخاب شد.

برگزاری ۴۳۰ اجرای صحنه‌ای موسیقی

ماحوزی بیان بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و عمومی در سطح استان برگزار شد است، تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری ۴۳۰ اجرای صحنه‌ای موسیقی بدون حاشیه و ۷۰۰ اجرای تئاتر در استان بوشهر اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان بوشهر در سال گذشته به عنوان پایتخت کتاب در کشور معرفی شد، خاطرنشان کرد: ۳۲ فعالیت در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان برگزار شد و اکنون بوشهر دارای هزارو ۷۰۰ باشگاه کتابخوانی است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در بوشهر، بیان کرد: این نمایشگاه از ۲۳ الی ۲۸ آذر ماه سال جاری در شهر بوشهر و محل دائمی نمایشگاه ها برگزار خواهد شد.

تخفیف ۳۰ درصدی

وی گفت: تمامی کتاب‌های نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف به علاقه مندان کتاب ارائه می شود که ۱۰ درصد تخفیف از سوی ناشر و ۲۰ درصد از تخفیف نیز برعهده ارشاد خواهد بود.

ماحوزی در خصوص اعطای بن کارت تخفیف به علاقه‌مندان به کتاب در استان بوشهر، بیان کرد: ۳۵۰ میلیون تومان سقف بن تخفیف کتاب است که به استان بوشهر داده شده است.

وی گفت: تهیه این بن‌کارت‌های تخفیف با شماره ملی و برای دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب، اعضای هیئت علمی، نویسندگان و اساتید است و افراد حقیقی نیز می‌توانند تا سقف ۵۰ هزار تومان این بن‌کارت‌ها را دریافت کنند.

برگزاری نقد کتاب

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: برای جلوگیری از ازدحام در روزهای نمایشگاه قبل از آغاز نمایشگاه این بن‌کارت‌ها ارائه خواهد شد.

ماحوزی تصریح کرد: برنامه های جانبی مانند نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب، شب شعر رضوی، تقدیر از فعالین حوزه کتاب و روستاهای دوستدار کتاب، جشن امضاء، معرفی نویسندگان و غصه گویی در این دوره نمایگاه کتاب برگزار خواهد شد

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب

علیرضا رئیس دانا مدیر انتشارات نگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات نگاه در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ۲ هزار عنوان کتاب حضور پیدا می‌کند.

این‌مدیر نشر گفت: از میان دو هزار عنوان چاپ‌شده توسط نگاه، ۱۵۰ عنوان چاپ اولی هستند و باقی عناوین تجدیدچاپ کتاب‌های قدیمی و چاپ‌شده‌اند.

کد خبر 6096317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • نشر شالگردن با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است