Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی میرجاوه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه خبری لادیز؛جشن میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی میرجاوه در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد.

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: تمام مراحل زندکی پیامبراکرم(ص) درسی برای امت اسلامی است، زندگی پیامبر اکرم(ص) سراسر مهربانی، عطوفت ایشان به امت اسلامی است، اگر پیامبر توانست بر قلب امت خود حکومت کند به دلیل اخلاق حسنه ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی عبدالغنی دهانی با بیان اینکه ملت اسلامی باید به سیره و اخلاق پیامبراکرم(ص) رجوع کنند، افزود: اگر پیامبر توانست دشمنان خود را شکست بدهد به دلیل اخلاق حسنه ایشان بود، زندگی و اخلاق رسول خدا را باید در زندگی خود پیاده کنیم تا سعادتمند شویم.

وی بابیان اینکه وحدت سبب نصرت مسلمانان است، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی که پیامبر اکرم (ص) در مدینه ایجاد کرد باعث ایجاد حکومت اسلامی در بین مسلمین و در شهر مدینه شد، رمز موفقیت جهان اسلام در همدلی و وحدت است و هرجایی که نصرت خداوند شامل حال مسلمین شده به دلیل وحدت و همدلی مسلمانان بوده است و هر کجا مسلمانان ضربه خورده اند به دلیل اختلاف و تفرقه بوده است.

پیروزی انقلاب اسلامی ناشی از وحدت و همبستگی ملت ایران بود

وی پیروزی انقلاب اسلامی را ناشی از وحدت و همبستگی ملت ایران دانست و تاکید کرد: ملت ایران با وحدت و یکدلی در مقابل شاه جنایتکار پیروز شد و اتحاد و یکدلی در همه دوران ها باعث پیروزی مسلمانان است و این وحدت و یکدلی رهبری واحد و قدرتمند نیاز دارد که انقلاب اسلامی ایران از آن بهره مند است.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان حفظ وحدت را در سایه وجود رهبری با بصیرت میسر دانست و اذعان کرد: امام خمینی (ره) توانست در سال 57 وحدت ملت ایران را به سرمنزل مقصود برساند و امروز این وحدت و همبستگی مسلمین  در سوریه و عراق سبب نابودی، شکست و رسوایی داعش و حامیان آن شد.

وی وحدت را در همه دوران ها ارزشمند دانست و تصریح کرد: وحدت باید عملی باشد، امروز ثمره وحدت مسلمین را در سوریه و عراق شاهد هستیم و وحدت باید همیشگی و مداوم باشد، اگر امروز توانستیم در مقابل تحریم های ظالمانه دشمنان ایستادگی کنیم به دلیل وحدت و همبستگی ملت ایران در سایه رهبری بابصیرت مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مسلمانان اشتراکات بسیاری دارند، عنوان کرد: مسلمانان باید با تمسک به قرآن مجید و اشتراکات خود، وحدت دنیای اسلام را افزایش دهند؛ اختلافات فقهی باعث تفرقه نیست بلکه این تفاوت چیزی جز رشد و بالندگی فقه و آسانی در دین نیست.

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بااشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی در نیای اسلام، بیان کرد:دشمنان با تمام امکانات خود به دنبال ایجاد شکاف در دنیای اسلام هستند و افرادی را در لباس دین تربیت می کنند و با لباس دین به جان مسلمین می اندازند تا باعث دودستگی بین مسلمانان شوند.

 


 


پیامبر اکرم(ص)  اولین منادی وحدت بود

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی میرجاوه گفت: ثمره و میوه هفته وحدت و افقی که امام خمینی(ره) سال ها پیش پیش بینی کرده بود امروز در اتحاد شیعه و سنی در نابودی داعش تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احسان غضنفری خوانساری افزود: همدستی کلیدداران حرمین شریف در کشتار مسلمانان یمن و هم پیمانی آنان با رژیم غاصب اسراییل باعث تاسف دنیای اسلام است.

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی میرجاوه با اشاره به وحدت مسلمانان در صدراسلام خاطر نشان کرد: در سالهای اولیه گسترش اسلام تاجران مکه که به مهاجران شهرت یافتند در کنار کشاورزان فقیرمدینه که بعدها با نام انصار از آنها یاد می شد سالیان سال به برکت وجود پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و وحدتی که از وجود ایشان نشات می گرفت با دوستی و محبت زندگی کردند.

وی پیامبر اکرم(ص) را اولین منادی وحدت دانست و تاکید کرد: پیامبر اکرم بر اتحاد مسلمین سفارش می کردند و می فرمودند دست خداوند با جماعت است بنابراین باید با همبستگی در مقابل دشمنان اسلام بایستیم.




انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۱۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود