Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@22:02:01 GMT

برانکو شنبه یا یکشنبه با پرسپولیس تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۲۷۳۱

سرپرست باشگاه قهرمانان_آسیا">پرسپولیس_مشخص_شد">گرشاسبی_قرارداد_پرسپولیس_مشخص_شد">برانکو_تا_شنبه_نهایی_می_شود_هنوز_محرومیت_گرشاسبی_قرارداد_برانکو_تا_شنبه_نهایی_می_شود_هنوز_محرومیت_پرسپولیس_صفر">پرسپولیس_کم_نشده_است">پرسپولیس_کم_نشده_است">پرسپولیس می‌گوید تیمش در گروه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی درباره هم‌گروهی پرسپولیس با الوصل قهرمانان_آسیا">امارات و السد قطر گفت: فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تیم عربستانی در این گروه نیست، قاعدتاً می‌توانیم امیدوار باشیم که از امتیاز قهرمانان_بازی_با_سعودی_ها_همچنان_در_کشور_ثالث">میزبانی به طور کامل بهره ببریم. السد تیم قدرتمندی در کشور قطر محسوب می‌شود و از طرف دیگر الوصل هم تیم خوب اماراتی است که باید با آن هم بازی کنیم. از بین تیم‌های نسف قارشی قهرمانان_آسیا">ازبکستان و الفیصلی اردن هم یک تیم به گروه ما خواهد آمد که فکر می‌کنم تیم ازبکستانی شانس بیشتری داشته باشد.

او اضافه کرد: مطمئناً ما تمام امکانات مورد نیاز برانکو از جمله امکانات زیرساختی را برای تیم فرآهم می‌کنیم تا ان‌شاءالله تیم نتایج بسیار خوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بحث تمدید قرارداد برانکو هم گفت: قرارداد برانکو ان‌شاءالله شنبه و یا نهایتاً یکشنبه به امضا خواهد رسید و مشکلی از این بابت وجود ندارد.گرشاسبی درباره اینکه عنوان شده مبلغ قرارداد برانکو ۷۵۰ هزار دلار است گفت: من این مبالغ را تایید نمی‌کنم و از رسانه‌ها هم می‌خواهم به دنبال رسانه‌ای کردن آن هم نباشند.

او همچنین درباره موضوع پرونده آنتونیو گولج هم گفت: اینکه عنوان می‌شود ما به رای دادگاه اعتراض نکرده‌ایم تا پرونده به CAS برود کاملا اشتباه است. پول CAS پرداخت شده و ما اعتراض‌مان را ارسال کرده‌ایم. البته بخشی از رای دادگاه مبنی بر پرداخت پول به ایجنت این بازیکن نهایی شده که باید ۱۰۰ هزار دلار به او بدهیم. متاسفانه تا به امروز مبلغی پول را تهیه کرده‌ بودیم تا به عنوان پاداش به بازیکنان بدهیم اما وقتی داستان پرونده گولج پیش آمد دیگر نتوانستیم این کار را انجام دهیم و مجبور شدیم این پولی که برای پاداش بازیکنان تهیه کرده بودیم را در جای دیگر هزینه کنیم. باشگاه در حال حاضر مشکل مالی دارد و از منبع اسپانسر شاید نتوانیم همه هزینه‌ را تامین کنیم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از منابع مختلف پول لازم را تامین کنیم تا در طول فصل مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش

رقابت‌های هفته بیست و ششم فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در حالی یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که کمیته داوران اسامی داوران هر یک از دیدار‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین
داور: ایمان کهیش کمک ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
داور: پیام حیدری کمک ها: حسین مرادی، عباس پورحمیدی و امیر ایار ناظر: حسین خانبان
پیکان تهران - آلومینیوم اراک
داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و محمدعلی صلاحی ناظر: رسول فروغی
سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان
داور: حسن اکرمی کمک ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری ناظر: سعید بطحایی
نساجی مازندران - پرسپولیس
داور: موعود بنیادی فر کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی ناظر:محسن قهرمانی
ملوان بندر انزلی - هوادار تهران
داور: میثم حیدری کمک ها: یعقوب حجتی، علیرضا طاهرخانی و پوریا افشاریان ناظر: فریدون اصفهانیان
فولاد خوزستان - تراکتور تبریز
داور: بیژن حیدری کمک ها: علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی ناظر: حسن کامرانی فر
استقلال - ذوب آهن اصفهان
داور:کوپال ناظمی کمک ها:امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد