Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:51:09 GMT

شجاعی: ذوب آهن توان برتری بر حریف هندی را دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۲۳۷۴۵

شجاعی: ذوب آهن توان برتری بر حریف هندی را دارد

کوالالامپور - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: حریف ذوب آهن در مرحله پلی آف تیم 'آیزاول' هند است که می توانیم این تیم را از پیش روی برداریم و در بین تیم های لیگ قهرمانان آسیا 2018 حاضر شویم.

علی شجاعی روز چهارشنبه درحاشیه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2018درمحل کنفدراسیون نمایندگان_ایران_و_عربستان_در_زمین_بی_طرف_نمایندگان_ایران_و_عربستان_در_زمین_بی_طرف">برگزار_می_شود">فوتبال آسیا (ای اف سی ) در کوالالامپور مالزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت :تیم 'آیزاول' که سال گذشته قهرمان هند شده ،حریف خوبی است اما ذوب آهن قدرت و توان آن را دارد که این تیم را شکست دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با سابقه وتجربه ای که تیم ما دارد و در سال های گذشته، به جز پارسال، با امتیازهای بالایی صعود کرده ایم، امیدواریم ازسد تیم نمایندگان_ایران_و_عربستان_در_زمین_بی_طرف_نمایندگان_ایران_و_عربستان_در_زمین_بی_طرف_برگزار_می_شود">برگزار_می_شود">فوتبال هند نیز عبور کنیم.
سرپرست تیم ذوب آهن گفت : در گروه ما همه تیم ها مسلما قوی هستند ولی نسبت به سال گذشته از قرعه بهتری برخوردار شدیم.
وی درعین حال گفت: باید در هر صورت روی همه تیم ها حساب کرد و با قدرت در مقابل آنها ظاهر شد، بازی هر تیم در کشور خود به نفع ذوب آهن است.
شجاعی افزود: سال گذشته هزینه های زیادی به خاطر تیم مهمان و هم تیم خودمان پرداخت کردیم، اما این موضوع از دید هوادارن مان پنهان بود ،وقتی که این بازی ها در شهر اصفهان، برگزار شود، از نظر هزینه و قهرمانان_می_شویم">قهرمانان_آسیا_سخت_هستند">هواداران به ما کمک می کند.
وی ضمن یادآوری بازی امروز تیم ذوب آهن با نفت تهران گفت: امیدواریم بتوان در نیم فصل دوم علاوه بر بازی های لیگ ،در رقابت های آسیایی هم حضور موفقی داشته باشیم.
شجاعی اضافه کرد:بازی های دوستانه به منظور تقویت تیم در نظر گرفته می شود و تاکنون منتظر قرعه کشی بودیم که بر اساس نتایج آن بتوانیم برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.
سیدچهارم جدول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 شامل تیم های ذوب‌آهن ایران (پلی‌آف)، الغرافه قطر (پلی‌آف)، نسف قارشی ازبکستان ( پلی ‌آ‌ف) و العین امارات (پلی‌آف) است.
قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا امروز(چهارشنبه) در کوالالامپور مرکز مالزی نمایندگان_ایران_و_عربستان_در_زمین_بی_طرف_برگزار_می_شود">برگزار شد و چهار نماینده ایران در این رقابت ها که از 23 بهمن ماه آغاز می شود ، حریفان خود را شناختند.
در حساس ترین دیدار نمایندگان ایران در روز نخست این مسابقات تیم پرسپولیس">استقلال تهران درگروه Dبا الریان قطر و پرسپولیس نیز درگروه C با برنده دیدار نمایندگان ازبکستان دیدار خواهد کرد.
آساق**241** 1599** گفت و گو: مریم شفیعی و داود مهرابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت.

در این دیدار که ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدى، محمدحسین درخشانى، مهدى کریمى، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.



ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید، اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد.



در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره ۱۱ اخمتزیانوف به گل دوم رسید.



بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.



پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند.



علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.



در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت.



در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها ۵ ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.



در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.



ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم