Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس با اعلام خبر توسعه بیمارستان طبس گفت: ارتقای بیمارستان شهرستان طبس به ٢٠٠ تخت خواب، گامی بلند در جهت سند توسعه و تبدیل طبس به قطب بیمارستان_موقت_سرپل_ذهاب">درمانی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس نیوز، سیدمهدی طلائی مقدم صبح امروز با بیان این که بیمارستان طبس توسعه می یابد افزود: ارتقای بیمارستان شهرستان طبس به ٢٠٠ تخت خواب، گامی بلند در جهت سند توسعه و تبدیل طبس به قطب اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/15921948/درمان_رایگان_مردم_استان_های_سیستان_و_بلوچستان_و_خراسان_جنوبی">درمانی خواهد بود.

وی افزود: شب گذشته دکتر جان بابایی معاون محترم درمان وزارت بهداشت و درمان از وضعیت درمانی بیمارستان طبس استانداردهای_مدیریت_ایمنی_و_بهداشت_و_محیط_زیست">بازدید نمودند و از دکتر امیرحسنخانی که حضور معاون درمان وزیر را فراهم نمودند تشکر می‌کنم.

فرماندار ویژه طبس گفت: با توجه به بخشنامه جدید و صدور مجوز، هر سه متخصص زنان طبس، دوره سه ماهه آموزش سونوگرافی را طی خواهند کرد تا خود این متخصصین بتوانند مراجعین را سونوگرافی کنند و حداکثر تا پایان امسال مشکل تجهیزات جدید و نیرو در این بخش به طور کامل حل خواهد شود.

وی با بیان این که بیمارستان سابق تبدیل به کلینیک پیشرفته و ویژه خواهد شد افزود: با توجه به مصوبه ساخت کلینیک بیمارستان موضوع ابلاغ و پروژه شروع می‌شود.

طلائی مقدم با اشاره به این که مجوز بیمارستان صد تخت خوابی توسط وزارت بهداشت و درمان صادر خواهد شد، ادامه داد: برای اضافه شدن ١٠٠ تخت خواب دیگر، نقشه‌ها توسط وزارت به شهرستان تحویل و شهرستان از طریق خیّر ساختمان را احداث و وزارت خراسان_رضوی_افتتاح_شد">بهداشت و درمان نیرو را تامین و تجهیزات جدید را ارسال خواهد کرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: استاندارد_رعایت_نکردند_مجازات_می_شوند">دستگاه سی تی اسکن جدید به طبس اختصاص می‌یابد و همچنین طبق قول قبلی وزیر محترم، ارسال دستگاه MRI و سونوگرافی تسریع می‌شود.

وی ارتقای حوزه درمان بخش‌های دیهوک و دستگردان طبس و ارتقاء و تجهیز دستگاه های دیالیز را از دیگر توافقات صورت گرفته در سفر معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان طبس عنوان کرد.

طلائی مقدم در پایان گفت: از دکتر امیرحسنخانی، دکتر قائمی، دکتر گازرانی، آقای مرادی رئیس شورای شهرستان، اقای امینی رئیس شورای شهر و سایر بیمارستان_موقت_بانگر_در_منطقه_زلزله_زده_سرپلذهاب_افتتاح_شد_تصاویر">مسئولین و همچنین اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز صمیمانه سپاسگزارم.

با پیگیری های معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با ریاست بیمارستان افشار یزد، مقرر گردید به صورت دوره ای در هفته یک روز دکتر متخصص سونوگراف(دکتر کریمی) از بیمارستان افشار یزد جهت مداوای بیماران در طبس حضور یابد.

دکتر کریمی متخصص سونوگراف صبح امروز در طبس حضور یافت و حدود ۸۰ بیمار توسط وی سونوگرافی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد