Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران گفت: شرایط جسمانی ایشان در حال حاضر مساعد است، اما باید نام ایشان در این کنفرانس مطرح شود تا علمای شیعه و سنی نسبت به جایگاه ایشان آشنایت کامل را پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، شیخ عبدالله دقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه(15آذرماه) در کمیسیون مساعی حمیده که در تالار برلیان هتل آزادی برگزار شد با اشاره به وضعیت بحرین اظهار داشت: امروز ما سومین سال انقلاب بحرین را پشت سر می‌گذاریم و از نظر امنیتی شرایط بسیار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شرایط امروز بحرین کسی جرات حرف زدن ندارد، زیرا او را زندانی می‌کنند یا تحت تعقیب و پیگرد قرار می‌گیرد، امروز امنیت بحرین در دست یک تیم انگلیسی است و حتی سازمان سیا نیز یک تیم امنیتی در سفارت خود در بحرین مستقر کرده است.

شیخ دقاق تاکید کرد: بحرین امروز به شرایط امنیتی مجهز شده که آمریکا و انگلیس آن را درست کرده‌اند به همین خاطر با کوچکترین تحرک از سوی یک جوان شاهد دستگیری آن هستیم، البته شاید اکنون اوضاع در ظاهر به نفع حکومت بحرین باشد ولی مردم از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و تا پایان آن را ادامه می‌دهند.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران یادآور شد: متاسفانه به خاطر عملکرد ضعیف دولت بحرین مردم دچار یاس و ناامیدی شدند، در گذشته حکومت به دنبال گشایشی کارها از سوی عربستان بود، اما امروز متئجه شدند که عربستان و امارات نیز کاری از پیش نخواهند برد و تنها امید مردم امروز به خدا است.

وی افزود: انقلاب مردم بحرین یک انقلاب مردمی است و مردم به این انقلاب امید دارند، آنها در تلاش هستند تا خواسته‌های خود را به صورت مسالمت‌آمیز دنبال کنند، در اصل روحیه انقلابی مردم بالا است.

شیخ دقاق در خصوص وضعیت جسمانی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: شرایط جسمانی ایشان در حال حاضر مساعد است و خدا را شاکریم که خطر از ایشان رفع شد، اما منزل این عالم مجاهد به شدت تحت محاصره نیروهای امنیتی است و ورود و خروج به آن جا به شدت کنترل می‌شود.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران خاطرنشان کرد: امروز کمیته مساعی حمیده در خصوص وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم متمرکز شود و متوجه باشد که حکومت بحرین ممکن است تدابیر امنیتی خود را شدت ببخشد.

وی در پایان گفت: باید نام شیخ عیسی قاسم در این کنفرانس مطرح شود تا علمای شیعه و سنی نسبت به جایگاه ایشان آشنایت کامل را پیدا کنند.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد