Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان عفو بین الملل به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اقدامی بی ملاحظه و در راستای تضعیف حقوق فلسطینی ها خواند.

به گزارش پایگاه اینترنتی عفو بین الملل، رائد جرار(Raed Jarrar)، مدیر بخش خاورمیانه سازمان عفو بین الملل، در این باره گفت: این تصمیمی بی ملاحظه و تحریک برانگیز از سوی دولت ترامپ است که حقوق مردم فلسطین را تضعیف می کند و احتمال دارد تنش ها را در سراسر منطقه افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت اسرائیل و اعلام جابجایی سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، ترامپ دوباره بی توجهی آشکار خود به حقوق بین الملل نشان داده است. یک اجماع جهانی وجود دارد که شامل قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل نیز می شود و در رابطه با غیرقانونی بودن الحاق قدس شرقی به خاک اسرائیل است. با این حرکت، آمریکا تعهدات قانونی خود در به رسمیت نشناختن و کمک نکردن به یک وضع غیرقانونی را نقض می کند و تضمین احترام به کنوانسیون های ژنو را زیرپا می گذارد.

جرار تاکید کرد: هیچ کشوری در جهان، الحاق قدس شرقی به خاک اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و همین مساله به رسمیت شناختن تصمیم آمریکا را عمیقا دچار مشکل می کند. نه تنها این تصمیم به تضعیف حاکمیت بین المللی قانون می پردازد بلکه حاکی از بی توجهی کامل به انبوه موارد نقض حقوق بشر است که فلسطینی ها در نتیجه سیاست های الحاقی رژیم صهیونیستی با آن مواجه هستند.

انتهای پیام/

انتقاد سازمان عفو بین الملل از اقدام ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۲۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نادری، عضو هیات رییسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903676

دیگر خبرها

  • تقید به قوانین داخلی مهم‌ترین عامل بازدارنده برای یکسان‌سازی قوانین بین‌المللی
  • طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است
  • گزارش سازمان حقوق بشری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در رفح
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • لاهه در دوراهی 
  • معاون دبیرکل سازمان ملل: ۶۰۰ هزار کودک در رفح زندگی می‌کنند
  • ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی
  • نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان