Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سابق سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به نقشه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: می‌توان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی رسالت شهدا به جامعه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و راه پیامبر اکرم(ص) در پیروی از راه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازایلام، محمد تقی قاسمی شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ یاوران انقلاب در مسجد قمربنی هاشم اظهار داشت: پیامبر بزرگوار اسلام توانست در شبه جزیره عربستان از میان مردمی که جهل، بی‌سوادی، جاهلیت، خرافات، عبادت بت‌ها، کشتار کودکان و دختران بی‌گناه، زنده به گور کردن آنها و انحراف فکری و اخلاقی که وجودشان را گرفته بود در مدت زمان کوتاهی امت و تمدنی بزرگ بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سابق سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام بیان کرد: رمز پیروزی و موفقیت پیامبر گرامی اسلام(ص) اخلاق نیکو، حسنه، رفتار پسندیده ایشان بود، خداوند در قرآن درباره اخلاق پیامبر(ص) میفرماید که "انک لعلی خُلق عظیم" خُلق عظیمی که پیامبر بزرگ اسلام توانست با آن عرب متعصب را عبد و بنده مطیع خداوند کند.

وی اظهار کرد: در اسلام مسئله اخلاق به قدری حائز اهمیت است که پیامبر گرامی اسلام(ص) هدف نهایی بعثت خود را تکامل اخلاق می‌داند و می‌فرماید که "انّی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق" اگر ما دیندار خوبی باشیم ولی اخلاق خوب نداشته باشیم، طبق روایات ائمه معصومین جایگاه ماآتش دوزخ است.

قاسمی با بیان اینکه یکی از خلقیات زیبا این است که کار را برای خدا و برای رضای خدا انجام بدهیم نه برای پیروی از هوای نفس تأکید کرد: حتی جنگ با دشمنان اسلام از روی کینه و هوای نفس نباید باشد و باید برای رضای خدا باشد.

جانشین سابق سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یکی دیگر از اخلاق‌های زیبا وحسنه در اسلام را خیر رساندن و کمک به دیگران دانست و افزود: امام صادق(ع) برای برطرف کردن موانع و برطرف کردن مشکلات دیگران می‌فرمایند که "کسی که در فکر برآوردن نیاز برادر مومن مسلمان خود باشد تا زمانی که در فکر نیاز او هست، خداوند نیز در فکر نیازهای اوست.

قاسمی ضمن اشاره به اهمیت برطرف کردن و بررسی در رابطه با مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: تورمی که در سال‌های گذشته رخ داد و بعد دولت سعی داشت به عنوان شعار اصلی خودش این تورم را کنترل کند مغفول مانده است.

جانشین سابق سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به تحرک اقتصادی با بیان این مطلب که باید موضوعات تولید و اشتغال به عنوان دو اولویت اساسی سال پیش رودر نظر گرفته شود اظهار کرد: بر این اساس تولید، اشتغال و تحرک باید در بخش‌هایی که در آن‌ها مزیت نسبی داریم صورت گیرد تا هم تولید با ارزش افزوده بالایی فراهم شود و هم اشتغال بهتر و باکیفیت‌تری را مهیا کند.

قاسمی سپس به 221 هزار شهید اشاره کرد و گفت: ما برای این 221 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده‌ایم که جامعه ایران، جامعه‌ای اخلاق‌مدار، بدور از رانت و سوءاستفاده سیاسی باشد و مسئولان در این راه پیش قدم باشند و در مهار تورم، معیشت مردم، از شعار بپرهیزند و عمل کنند.

قاسمی با اشاره به نقش شهدا در روشنگری جامعه گفت: شهدای مدافع حرم زمینه‌ساز گسترش بیداری اسلامی‌اند و نقش مهمی در روشنگری جامعه و افزایش بصیرت در جامعه دارند و شهدای بهترین الگوهای جامعه هستند و باید راه و رسم و رسالت آنان در جامعه ترویج شود.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: می‌توان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی رسالت شهدا به جامعه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و راه پیامبر اکرم(ص) در پیروی از راه شهدا است.

انتهای پیام/

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد