Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-قائم مقام وزیر بهداشت گفت: در شهرستان سرپل ذهاب تا قبل از وقوع زلزله یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی وجود داشت و در حال حاضر با راه‌اندازی بیمارستان جایگزین، ۵۰ تخت بیمارستانی و ۱۶ تخت اورژانس در مدار خدمت رسانی به مردم قرار گرفته‌است.ایرج حریرچی در حاشیه افتتاح بیمارستان جایگزین شهدای سرپل اظهار داشت: این بیمارستان ۲ اتاق عمل، ۴ تخت آی سی یو و سی سی یو، ۸ تخت زایمان و بخش‌هایی مانند اورژانس، اطفال و داروخانه دارد و  خوشبختانه سی تی اسکن، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی در شهرستان سرپل ذهاب از روزهای گذشته به مردم خدمات ارائه می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: پس از زلزله، پزشکان عمومی و متخصصان زیادی در شهرستان سرپل ذهاب حاضر شدند اما این به معنی حل تمام مشکلات مردم نیست زیرا در شرایط سردی هوا و آلودگی احتمالی آب آشامیدنی، امکان بروز بیماری‌های مختلف وجود دارد.

 سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه روزانه ۴ هزار ویزیت سرپایی و ۴ هزار نسخه دارویی در سرپل ذهاب ارائه می‌شود، افزود: سرپل ذهاب دو کمبود در حوزه بهداشت و درمان دارد که ظرف سه هفته آینده برطرف می‌شود یکی انتقال تخت‌های دیالیز از قصر شیرین به سرپل ذهاب و دیگری راه‌اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی این شهرستان است.

حریرچی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت، یادآور شد: تا کنون ۲۵۵۰۰ واکسن آنفلوانزا برای مردم مناطق زلزله زده تزریق شده همچنین برای کل مصدومان واکسن کزاز تزریق شده است.

 قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به پذیرش ۱۴ هزار و ۶۹۵ نفر از مصدومان مناطق زلزله در بیمارستانهای کرمانشاه، تهران، البرز و همدان، خاطرنشان کرد:۱۸۳۱ عمل جراحی برای مصدومان زلزله غرب کشور انجام شد.

حریرچی اضافه کرد: خدمات بهداشتی و درمانی پس از وقوع زلزله به خوبی و به موقع ارائه شد و در حال حاضر، ۲۲۱ مصدوم این حادثه هنوز در بیمارستانها بستری هستند.

 وی در پایان یادآور شد: خوشحالیم که هیچ موردی از فوت مصدومان در حین انتقال به مراکز درمانی ثبت نشد که این موضوع مورد توجه و تعجب نمایندگان صلیب سرخ جهانی نیز قرار گرفت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری