Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اکبر حسن‌بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: توسعه هوشمندسازی و اتوماسیون در شبکه‌های توزیع برق در دستور کار شرکت توزیع برق آذربایجان غربی قرار دارد. وی در ادامه افزود: در همین راستا کارگاه آموزشی کارشناسان شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با اتوماسیون شبکه‌های توزیع برق با حضور مدرسین شرکت اترک انرژی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در ارومیه ۱۹ پست ۲۰ کیلوولت وجود دارد که با بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند الکترونیکی به صورت اتوماسیون مدیریت می‌شود و با توجه به ویژگی‌های این سیستم‌ها در بهبود توزیع برق، این کارگاه آموزشی برگزار گردید. حسن‌ بگلو تاکید کرد: عزم جدی در شرکت توزیع برق آذربایجان غربی مبنی بر افزایش قابلیت‌های اتوماسیون شبکه‌های توزیع برق در استان وجود دارد و به منظور تحقق این مهم تمام بخش‌های متولی مشارکت فعال دارند. کاهش خطای انسانی مهم‎ترین دستاورد هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق است سعید شعاری نژاد مدیرعامل شرکت اترک انرژی ومدرس دوره اتوماسیون شبکه‌های توزیع برق استان گفت: یکی از مهم‎ترین دستاوردهای هوشمندسازی شبکه‌های توزیع، کاهش خطای انسانی است که در پی استقرار سیستم اتوماسیون در پست‌های ۲۰ کیلوولت به دنبال آن هستیم. وی بیان کرد: به کارگیری سیستم‌های هوشمند الکترونیکی در پست‌های توزیع سبب می‌شود که در زمان‌های بروز مشکل مدیریت صحیح اعمال شود و از بروز قطعی در شبکه توزیع جلوگیری شود. شعاری نژاد تصریح کرد: اندازه‌گیری پارامترهای مهم در شبکه‌های توزیع نیروی برق که برای تصمیم گیری مهم است از ویژگی‌های سیستم‌های هوشمند الکترونیکی موجود در پست‌های توزیع ۱۹ گانه ارومیه است. وی افزود: پس از به کار گیری این سیستم‌های هوشمند امکان کاهش قطعی برق به میزان قابل توجهی وجود دارد و جهت جلوگیری از وارد آمدن خسارت‌های زیاد در زمان‌های بروز حادثه در شبکه توزیع، از اعمال مدیریت خودکار و هوشمند بهره گرفته شده است. شعاری نژادگفت : فناوری به کار رفته در سیستم‌های اتوماسیون پست‌های ۲۰ کیلوولت ارومیه، همگام با آخرین فناوری‌های موجود در کشور کانادا بوده و مشابه این نوع سیستم در شهرهای کانادا با حجم و وسعت توزیع برق مشابه ارومیه نیز به کار گرفته شده است. انتهای پیام/م    

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم

پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد

محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل