Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار لندن با تاکید بر اینکه ترامپ باید بداند که اشتباه کرده است، گفت:رئیس جمهوری آمریکا چیزی از دیپلماسی نمی داند.

ایران آنلاین / به گزارش روزنامه پرشمارگان پاکستانی داون ، صادق خان شهردار مسلمان لندن امروز در سفر به پاکستان و شهر لاهور در گفت و گو با جئو نیوز از تصمیم ترامپ در مورد بیت المقدس انتقاد کرد و گفت که او نمی داند با این اقدام، چه تخلف و اقدام نادرستی را مرتکب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاسف بار خواندن تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت:همه جهانیان باید در برابر این اقدام و توهین ها متحد شده و به ترامپ بفهمانند که دچار اشتباه شده است.
شهردار لندن بر لزوم اقدام سازمان ملل و جهانیان برای تغییر موضع ترامپ از این تصمیم تاکید کرد.
صادق خان همچنین تصمیم رئیس جمهوری آمریکا درباره قدس را خطرناک عنوان کرد و ادامه داد:در این مورد بسیار نگران هستم.
حضور صادق خان شهردار لندن به پاکستان نخستین سفر رسمی این مقام به این کشور است.
وی در سفر به لاهور با شهباز شریف سر وزیر ایالت پنجاب پاکستان نیز دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس جمهوری پاکستان نیز روز پنجشنبه با محکومیت اقدام دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در خصوص به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، از ترامپ خواست از تصمیم خود صرفنظر کند.
همچنین سراج الحق رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان و علامه راجا ناصر عباس جعفری رییس حزب وحدت مسلمین پاکستان با محکومیت اقدام ترامپ در خصوص بیت المقدس، اعلام کردند که فردا (جمعه) در سراسر این کشور در اعتراض به تصمیم ترامپ در مورد بیت المقدس راهپیمایی سراسری برگزار می کنند.
وزارت امور خارجه پاکستان و دفتر نخست وزیر این کشور نیز چهارشنبه شب با انتشار بیانیه مطبوعاتی با این اقدام ترامپ مخالفت کردند. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود