Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: عملیات جست‌وجوی کوهنوردان مفقودشده در اشترانکوه به علت سرمای هوا و تاریکی پایان یافت و ادامه جست‌وجو به صبح فردا موکول شد.

رضا آریایی گفت: عملیات جست‌وجوی کوهنوردان مفقودشده در اشترانکوه به علت سرمای هوا و تاریکی پایان یافت. ادامه جست‌وجو به صبح فردا موکول شد.

تیم کوهنوردی 14 نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز 3 روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه بر اثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند؛ این تیم 15 نفره در مسیر به چند دسته تقسیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 3 کوهنورد به دلیل بیماری که پیدا می‌کنند به پناهگاه برگشته و 12 کوهنورد دیگر به مسیر خود ادامه می‌دهند و وقتی به تاریکی شب می‌خوردند دیگر راه برگشت نداشته و مسیر را ادامه داده که در این مسیر دچار حادثه شدند.

از این تیم 15 نفره تاکنون 7 کوهنورد مفقود شده، 2 نفر جان باخته و 6 نفر هم سالم پیدا شدند و تلاش‌ها برای پیدا کردن 7 مفقودی از فردا ادامه دارد هرچند به گفته مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان لرستان به احتمال زیاد جان خود را از دست داده اند.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل