Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز بنابر اعلام بانک سپه، رمضان همتی باغبانانی مدیرشعب منطقه البرز با اعلام این خبر افزود: بانک سپه در سال اقتصاد مقاومتی تولید – اشتغال برای جذب منابع دست مردم و اختصاص آن به بخش‌های مختلف اقتصادی، در کنار تلاش مضاعف برای جذب منابع بیشتر رشد قابل توجهی در اعطای تسهیلات داشت.

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک سپه در استان البرز

مدیرشعب بانک سپه منطقه البرز گفت: سپرده‌های کل منطقه البرز از ۱۱هزارمیلیارد ریال در پایان سال گذشته به ۱۴هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال در پایان مهرماه سال جاری رسید که رشد ۳۳ درصدی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ارتقای درجه بالای ۵۰ درصد از شعب منطقه البرز اشاره کرد و افزود: مانده منابع بانک سپه در استان البرز در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با افزایش بی‌سابقه، رتبه اول رشد منابع در بین بانک‌های تجاری استان را کسب کرد.

افزایش ۳۹ درصدی اعطای تسهیلات 

مدیر شعب منطقه البرز از رشد کم سابقه اعطای تسهیلات در این استان توسط بانک سپه خبرداد و افزود: مانده تسهیلات بانک سپه در استان البرز تا پایان شهریورماه سال جاری با رشد ۳۹ درصدی از ۲ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال به ۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال رسید و با این رشد در بین بانک‌های تجاری استان رتبه دوم را در افزایش پرداخت تسهیلات به خود اختصاص داد.

پرداخت ۲۹۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج 

وی با اشاره به پرداخت ۱۴۷میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک سپه در استان البرز گفت: این میزان تسهیلات در هفت ماهه نخست سال جاری بابت ۱۴۰۹فقره وام ازدواج پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹۸درصد در تعداد و ۲۱۸ درصد رشد در مبلغ را نشان می‌دهد.

کمک به قشر آسیب‌پذیر 

مدیرمنطقه البرز گفت: بانک سپه در یک سال گذشته ۱۷۷فقره تسهیلات در قالب خود اشتغالی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی با اعتباری بالغ بر۲۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است. 

همتی اظهارداشت: بانک سپه برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ۵۰ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۲۳۰میلیون ریال پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی

وی ضمن اشاره به ضرورت بسیج همگانی برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تصریح‌کرد: در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بانک سپه در استان البرز طی یک‌سال گذشته ۵۶ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۷۹۷ میلیارد ریال به صنایع استان اختصاص داد.

رشد ۹۵ درصدی تعداد تسهیلات پرداختی در استان 

مدیر منطقه البرز گفت: در شش ماهه اول سال جاری در استان البرز بانک سپه موفق شد ۴۲۲۶ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و خدماتی با مبلغ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال پرداخت کند که به لحاظ تعداد ۹۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

رشد شاخص‌های بانکداری الکترونیک 

مدیر منطقه البرز به توسعه خدمات بانک سپه در حوزه بانکداری الکترونیک اشاره کرد و افزود: تعداد دستگاه‌ها خودپرداز بانک سپه در استان البرز تا شهریورماه سال‌جاری به ۱۰۱ دستگاه رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۲۲ درصد رشد داشته است. در همین مدت تعداد پایانه‌های فروشگاهی این بانک از ۷۵۷۵ دستگاه در شهریور۹۵ به ۹۹۰۳ دستگاه در شهریورماه سال جاری افزایش یافت که ۳۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۱۳ درصد از کل صنایع کشور در استان البرز مستقر است، بیان کرد: فعالیت برندهای شناخته شده ملی و بین‌المللی در این استان، باعث شده تیم بازاریابی بانک سپه در منطقه البرز با اکثر واحدهای تولیدی تعامل داشته و در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان خوشنام و معتبر استان البرز از مشتریان قدیمی نخستین بانک ایرانی هستند. 

مدیر منطقه البرز اظهار کرد: بانک سپه استان البرز آماده ارائه انواع خدمات از قبیل صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی، اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و پرداخت تسهیلات خرد و کلان و حمایت همه‌جانبه از صنعت استان البرز است. 

انتهای پیام

true برچسب ها : البرز بانک بانک سپه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش‌های جدید ارزی در راه است

به گزارش خبرنگار صداوسیما، معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: رئیس کل بانک مرکزی برای شرکت در پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به دعوت رئیس این بانک به ریاض سفر کرد. بانک‌های مرکزی کشور‌های عضو و مقامات بین المللی در این سفر حضور داشتند، که خوشبختانه در حاشیه اجلاس مذاکرات خوبی با مقامات سازمان‌های بین المللی و بانک‌های مرکزی کشور‌هایی که طرف کاری ما هستند صورت پذیرفت.
آقای کریمی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور‌ها که سال‌ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی میشود.
معاون بین الملل بانک مرکزی همچنین گفت: بانک مرکزی در طی ماه‌های گذشته ۴۴۵ میلیون یورو از بدهی‌های سال گذشته ایران به بانک توسعه اسلامی را از محل منابع مسدود شده تامین کرد که این باعث شد فرصت‌های جدیدی برای تامین مالی‌های جدید این بانک صورت پذیرد. چون تا زمانی که ایران بدهی داشت عملا تامین مالی جدیدی صورت نمیگرفت.
آقای کریمی خاطر نشان کرد: ما در ظرف چند روز گذشته توانستیم پرداخت حج عمره امسال را از محل منابع مسدودی خودمان به بانک‌های عربستانی منتقل کنیم و از این جهت یک نگرانی که وجود داشت برطرف شد. اما هدف اصلی در این سفر این بود که این پرداخت‌ها را تبدیل به یک رابطه پولی و بانکی با بانک‌های ذیربط در عربستان بکنیم که این بتواند برای پرداخت‌های عربستان به صورت پایدار در بیاید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲