Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:55:32 GMT

گم شدن 2 کوهنورد تهرانی درکوه بیرمی بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۲۰۷

گم شدن 2 کوهنورد تهرانی درکوه بیرمی بوشهر

بوشهر- ایرنا- رئیس هیات کوهنوردی دشتی استان بوشهر گفت: 2 کوهنورد تهرانی در ارتفاع 1540 متری کوه بیرمی در این شهرستان گم شده اند.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم خشنود روز شنبه درگفت گو با ایرنا افزود: 2 تن از کوهنوردان تهرانی که ظهر روز گذشته موفق به صعود به قله 1980 متری بیرمی حدفاصل 2 شهرستان دشتی و تنگستان استان بوشهر شده بودند در هنگام فرود در ارتفاع 1540 متری مسیر را گم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از اعلام گم ردن مسیر توسط کوهوردان تهرانی، سه تن از اعضای هیات کوهنوردی شهرستان دشتی برای یافتن آنها اعزام شدند.
خشنود ادامه داد: طبق نقشه های ارسالی موقعیت کوهنوردان در ارتفاع 1540 متری به سمت شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی بوده است.
وی بیان کرد: این 2 کوهنورد پیش از خارج شدن از محدوده آنتن تلفن همراه موقعیت خود را ارسال کرده‌اند.
خشنود گفت: تیم سه نفره جست وجوی کوهنوردان شهرستان دشتی به موقعیت کوهنوردان تهرانی در قله بیرمی رسیده‌اند اما چون کوهنوردان تهرانی در موقعیت دره هستند هنوز موفق به یافتن این 2 کوهنورد گم شده نشده‌اند.
رئیس هیات کوهنوردی دشتی بیان کرد: تیم دوم تجسس متشکل از سه کوهنورد شهرستان دشتی با امکانات پشتیبانی آماده است و در صورت نیاز به قله اعزام خواهند شد.
خشنود تاکید کرد: تیم اول با امکانات کافی در موقعیت قله است و تلاش برای یافتن کوهنوردان تهرانی ادامه دارد.
خشنود اضافه کرد: آخرین تصاویر ارسالی 2 کوهنورد تهرانی گمشده حاکی از این است که این کوهنورد با تیم جست وجوی هیات کوهنوردی در ارتباط هستند و امید است هرچه سریعتر پیدا شوند.
قله بیرمی با ارتفاع 1980 متر بلندترین قله استان بوشهر است که درفاصله 85 کیلومتری جنوب شرقی بوشهر حدفاصل شهرستان های دشتی و تنگستان واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این بازی ابتدا رئال به گل رسید اما بایرن در نیمه دوم بازی را ۲-۱ کرد، با این حال مادریدی‌ها در دقایق پایانی با پنالتی وینیسیوس جونیور به گل مساوی رسیدند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟
ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از بازی امشب؟
اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همانطور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود