Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست مقابل خونه به خونه اظهار داشت: ۱۶ بازی در لیگ یک داشتیم و با افتخار می‌گویم فقط در یک بازی حریف از ما سر بود که آن هم همین بازی با تیم خونه به خونه بود. وگرنه در همه بازی‌های دیگر چه آنهایی که بردیم، چه آنهایی که باختیم و چه آنهایی که مساوی شد از حریف سر بودیم و فوتبال بهتری بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در توصیف کلی شرایط تیمش بیان داشت: اکسین خیلی دیر بسته شد و درست چند روز مانده به شروع بازیها تیم را تحویل گرفتیم. بسیاری از بازیکنان فصل گذشته رفته بودند و بازیکن خاصی هم بیرون نمانده بود که بگیریم. چند بازیکن با تجربه که سالها از سن جوانی شان گذشته بود و چند بازیکن جوان کم و نام نشان را جمع کردیم و با هم دست یا علی دادیم. مسئولین تیم روز اول به من گفتند باید قول بدهی تیم را حفظ کنی. سطح توقع آنهابه نسبت به بضاعت تیم حفظ سهمیه در لیگ یک بود. اما حالا لطف خدا شامل حال ما شده و تیم رسما مدعی صعود شده است.

سرمربی اکسین بیان داشت: در آستانه پایان نیم فصل هستیم و با ۲۵ امتیاز شرایط خوبی در جدول داریم. این در حالی است که بودجه تیم نسبت به فصل گذشته بسیار کم شده، تیم را خیلی دیر بستیم و بدنسازی را در جریان بازی‌ها انجام دادیم. اشتباهات داوری هم به شدت به ضرر ما بود که اگر اینطور نبود همین الان به جای نفت مسجد سلیمان ما صدر جدول بودیم.

لطیفی گفت: تیم ما از کمترین حمایت در شهر و استان خودش برخوردار است. ما نه حمایت هوادار داریم و نه از حمایت مسئولین استانی برخورداریم. تنها یکی دو تن از اعضای هیات مدیره هستند که برای ما زحمت می کشند. ما انتظار داریم مسئولین استانی از تیم خودشان حمایت کنند. اما تا به امروز که به نیم فصل رسیدیم دریغ از یک مسئول که حتی برای سر زدن به ما به تمرین بیاید.

وی افزود: با قاطعیت می‌گویم اکسین در انتهای فصل حتما به لیگ برتر صعود می‌کند، اگر مسئولین استانی گوشه چشمی به این تیم بیندازند و قدری از ما حمایت کنند و مردم و اهالی فوتبال دوست کرج هم برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. ما الان نه بازی خانگی داریم نه بازی خارج از خانه. با این وجود بهترین نتایج را در بازی‌های خانگی آوردیم و صدرنشین بازی های خانگی هستیم.

سرمربی اکسین اضافه کرد: این دردل‌ها را کردم تا بگویم تیم ما تا همین جا هم شاهکار کرده و من ممنون این بازیکنان با غیرت هستم که پای تیم ایستاده‌اند. بی تعارف می گویم من خودم از سه چهار تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم اما پای تیمم ایستاده‌ام چون به این بازیکنان غیر از علاقه، اعتماد و اعتقاد دارم و می‌دانم آینده خوبی در انتهای فصل انتظار ما را می کشد.

true برچسب ها : تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال اکسین البرز علی لطیفی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ یک فوتبال وینفرد شفر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه نساجی مازندران در راستای حمایت از این تیم در مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب اهن ۴۰۰ هوادار تیمش را راهی اصفهان می‌کند تا در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن از تیم خود حمایت کنند.

نساجی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند