Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@16:20:58 GMT

دوئل مهابادی – نکونام در آخرین روز دور رفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۹۲۱

به گزارش پارس نیوز،

 هفته پایانی دور رفت بازی های دسته یک عصر امروز با برگزاری دو دیدار به آغاز می شود. تیم نفت مسجد سلیمان که قهرمانی اش در نیم فصل مسجل شده است در رفسنجان مهمان مس این شهر است و تیم مدعی ملوان بندر انزلی در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود.


باقی بازی های نیم فصل اول فردا (یکشنبه) برگزار می شود و در حساس ترین دیدار تیم های برق جدید و خونه به خونه ، در شیراز به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیمی که پشت سر تیم بادران و در رده سوم و چهارم قرار دارند.بادران تهران که در این فصل تیم منسجمی نشان داده و به رغم حضور تیم های نام آشنا در رده دوم جای دارد میزبان ماشین سازی است.


در سایر بازی ها ، نساجی مازندران ؛ یکی دیگر از مدعیان صعود در خانه میزبان تیم قعر جدولی راه آهن است. دو تیم سابقاً لیگ برتری صبای قم با فجرسپاسی شیراز بازی می کند. مس کرمان میزبان ایرانجوان است. آلومینیوم اراک در کرج به دیدار اکسین می رود و در ورزشگاه شهدای ماهشهر شهرداری پذیرای گل گهرسیرجان است.


شهرداری تبریز - ملوان بندر انزلی ؛ کار سخت قوهای انزلی در یخبندان تبریز


ملوان بندر انزلی که با نادر دست نشان یکی از مدعیان جدی صعود در این دوره از رقابت ها محسوب می شود امروز در تبریز مهمان شهرداری این شهر است. تیمی که چند هفته ایی است روی غلظک افتاده و توانسته خودش را از ته جدول جدا کند. ملوانی ها که یک دیدار عقب افتاده با مس رفسنجان در انزلی دارند ، در صورت پیروزی در این دیدار 25 امتیازی می شوند و اگر بتوانند بازی کعوقه خود با مس را هم ببرند 28 امتیازی شده و به جمع مدعیان اضافه می شوند.

مس رفسنجان - نفت مسجد سلیمان ؛ بازی استقلالی ها


محمود فکری ؛ کاپیتان اسبق استقلال در این فصل یکی از سرسخت ترین تیم ها را ساخته تا جاییکه کمتر تیمی توان مقابله با نفت را دارد. تیم محبوب مسجد سلیمانی ها که از دو - سه هفته قبل قهرمانی شان در نیم فصل حتمی به نظر می رسید امروز در رفسنجان تقریباً بازی ساده ایی با مس این شهر دارند. تیمی که هدایت آن را علی سامره ؛ مهاجم اسبق استقلال و همبازی محمود فکری بر عهده دارد.


بادران تهران - ماشین سازی تبریز ؛ بازی سخت یاشیل ماشین


شاگردان محمد ربیعی که در این دوره از بازی ها نمایش خیره کننده ایی در لیگ داشته اند ، امروز میزبان تیم ماشین سازی هستند. بادرانی ها که هم اکنون با 30 امتیاز بالاتر از برق و خونه به خونه و نساجی و ... در رده دوم جای دارند برای اینکه جایگاه دومی شان محفوظ بماند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود چاره ایی جز پیروزی برابر ماشین سازان ندارند. تیمی که به دلیل کسب نتایج ضعیف ، رسول خطیبی را برکنار و عباس آقایی ؛ بازیکن پیشن پاس تهران را جایگزین او کرده و طبعاً روز سختی برابر میزبان خود خواهد داشت.

صبای قم - فجر سپاسی شیراز ؛ نبرد آسیایی ها


کمتر کسی فکر می کرد تیم های صبا و فجر سپاسی که سابقه حضور در لیگ برتر و رقابت های باشگاهی آسیا را دارند در این فصل نتایج دور از انتظاری بگیرند. البته نتایج شیرازی ها به مراتب بهتر از قمی عا بوده است. صبا امروز در حالی از فجر میزبانی می کند که وضعیت خوبی در جدول ندارد و یکی از فانوس داران لیگ محسوب می شود. در مقابل فجر با 25 امتیاز در رتبه هفتم جای دارد و در صورت کسب سه امتیاز این دیدار امیدوارانه به تعطیلات نیم فصل می رود.

مس کرمان - ایران جوان بوشهر ؛ روز سخت کرمانی ها برابر یاران ماهینی ، طارمی و قائدی


مس کرمان ، یکی از معدود تیم هایی است که تقریباً همه امکانات برایش مهیا است و دغدغه مالی و مسایل جانبی را ندارد ولی با اینحال این تیم در دور رفت نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده سازد. مس امروز میزبان ایران جوان بوشهر است. تیمی که قابل پیش بینی نیست و بعضاً خالق نتایج شگفت انگیزی شده است و به همین دلیل کرمانی ها روز دشواری برابر یاران سابق ماهینی و طارمی و قائدی خواهند داشت.


اکسین البرز - آلومینیوم اراک ؛ یادگار فیروز


هرچند فیروز کریمی فصل قبل از اکسین جدا شد اما با اینحال هنوز اکسین به واسطه داده های فنی کریمی در لیگ خودنمایی می کند. تیمی که ساختار دفاعی اش را مدیون فیروز و در فاز حمله نیز وارث دستورات تاکتیکی و فنی این مربی با سابقه کشورمان است. در حقیقت علی لطیفی که شاگرد فیروز در بهمن بود تا امروز کار سختی نداشته ولی اگر اکسین می خواهد لیگ برتری شود به خون تازه و تفکر تازه ایی دارد. کاری که آلومینیوم اراک با مربی جوانش و مدیریت جدیدش انجام داده و رفته رفته سر و سامان گرفتند.

برق جدید شیراز- خونه به خونه بابل ؛ برق شگفت انگیز


در ابتدای فصل و در روزهاییکه برنامه بازی های مشخص شد ، کمتر کسی فکر می کرد دیدار دو تیم برق جدی و خونه به خونه یکی از حساس ترین بازی ها ، آنهم در آخرین هفته بازی ها باشد. اما بازی های با برنامه و نتایج شگفت انگیز برق که از دسته دوم به دسته یک صعود کرده بود باعث شد تا شاگردان داود مهابادی در حد یک مدعی ظاهر شوند و یقه اکثر تیم های مدعی را بگیرند.امروز خونه به خونه و جواد نکونام بی تردید بازی سختی برابر برق جدید که یاد و خاطره برق یراز را برای شیرازی ها تداعی می کند خواهند داشت.

نساجی مازندران - راه آهن تهران ؛ صبوری ، رمز پیروزی نساجی


تکلیف راه آهن تقریباً مشخص است. این تیم 3 امتیازی که بازی هایش با سیتم دفاعی و زیر توپ زدن (همان فوتبال غلی اصغری) جذاب و چشم نواز نیست ، در دیدار با نساجی چیزی هم طبعاً با ضد فوتبال به دنبال نباختن خواهد بود و همین تفکر باعث عصبانی شدن بازیکنان نساجی و متعاقب آن سخت شدن کار برای شاگردان پاشازاده می شود. روشی که در دیدار با ملوان هم برای راه آهنی ها یک امتیاز به همراه داشت. نساجی برای اینکه بازی را ببرد تا از کورس مدعیان عقب نماند بهتر است برابر راه آهن با حوصله و صبورانه بازی کند.

شهرداری ماهشهر - گل گهر سیرجان ؛ وینگو و یک دنیا آرزو


تیم گل گهر که از ابتدای فصل قبل با وینگو یکی از مدعیان صعود به لیگ بود در این فصل دور از انتظار بوده و تا امروز که دور رفت به پایان می رسد نتوانسته نتایج درخشانی بگیرد و چه بسا این اخرین بازی گل گهر با وینگو باشد. شهرداری ماهشهر که هفته قبل بازی برده را به تیم 10 نفره ملوان واگذار کرد در این دیدار فقط برای برد بازی می کند و همین انگیزه بالای ماهشهری ها کار وینگو را که با یک دنیا آرزو روانه دیار کریمان شده بود را دو چندان سخت می کند.

شنبه 18 آذر ۹۶

شهرداری تبریز- ملوان بندرانزلی - ساعت 14 ورزشگاه یادگار امام تبریز


مس رفسنجان - نفت مسجدسلیمان - ساعت 14 ورزشگاه شهدای رفسنجان

یکشنبه 19 آذر 96‏

آینده سازان برق جدید شیراز- خونه به خونه مازندران - ساعت 14 ورزشگاه حافظیه شیراز


صبای قم - فجرسپاسی شیراز - ساعت 14 ورزشگاه یادگار امام قم


مس کرمان - ایرانجوان بوشهر - ساعت 14 ورزشگاه امام علی کرمان


بادران تهران- ماشین سازی تبریز - ساعت 14 ورزشگاه کارگران تهران


اکسین البرز- آلومینیوم اراک - ساعت 14 ورزشگاه انقلاب کرج


نساجی مازندران- راه آهن تهران - ساعت 14 ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر


شهرداری ماهشهر- گل گهرسیرجان - ساعت 14:30 ورزشگاه شهدای ماهشهر

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی بازیکن با سابقه تیم استقلال که تجربه حضور در دو دور مسابقات جام جهانی سال ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر را در کارنامه داشته و یک گل نیز در دیدار مقابل ولز در همین رقابت‌ها به ثمر رسانده حالا در روزی که کاپیتان اصلی تیم یعنی حسین حسینی محروم است بار سنگین جمع و جور کردن تیم استقلال در زمین یادگار امام تبریز را بر دوش خواهد داشت.

چشمی با توجه به فشار بیش از حد موجود در استادیوم تبریز از سوی هواداران تیم تراکتور روی تیمش باید علاوه بر اجرای دستورات تاکتیکی - جهت دفع حملات تیم تراکتور و ممانعت از نزدیک شدن بازیکنان خط هافبک و حمله به دروازه دروازه‌بان کم تجربه تیمش محمدرضا خالدآبادی - باید آنچه تا اینجا از فوتبال و حواشی آن تجربه اندوخته را یکجا به عنوان نماینده جواد نکونام در زمین مسابقه به کار بگیرد و به نمایش بگذارد تا شانس تیمش برای رسیدن به پیروزی احتمالی و دور نشدن از قهرمانی این فصل محقق شود.

دیدار حساس تیم‌های استقلال و تراکتور در چهارچوب هفته ۲۵ لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ بازی رفت دو تیم با پیروزی ۰-۲ تیم استقلال در زمین استادیوم آزادی به پایان رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات