Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین غفاری و تعدادی از نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ همزمان با برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گروه امین غفاری نوازنده جوان موسیقی کلاسیک با همراهی تعدادی از هنرمندان شناخته‌شده موسیقی کنسرتی را در چارچوب این رویداد موسیقایی برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این کنسرت که با تغییرات نسبت به کنسرت‌های قبلی اجرا می‌شود، گروه امین غفاری ضمن اجرای قطعات منتخب قبلی آثاری از پاگانینی و برامز را برای علاقه‌مندان موسیقی اجرا خواهند کرد.

اجرای قطعات محبوب و ماندگار فیلم‌های سینمایی مانند «دزدان دریایی کارائیب»، «هری پاتر» و سریال «بازی تاج و تخت» و آثار ماندگار کلاسیک از هنرمندانی، چون باخ، ویتالی و کرایسلر از دیگر برنامه هایی است که برای این اجرا در نظر گرفته شده است.

امین غفاری تابستان امسال اولین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار کرد که این کنسرت بار دیگر در مجموعه برج آزادی نیز میزبان علاقه‌مندان موسیقی بود. این کنسرت تلفیقی از اجرای موسیقی کلاسیک و موسیقی فیلم با تنظیم‌های ویلن سولو بود که با دیدگاهی متفاوت نسبت به رپرتوار اجرایی ویولن و شیوه‌های اجرایی آن برگزار شد.

نوید شعبان‌زاده، امین عطایی، دانیال جورابچی، هستی سپاسی، محمدصادق فرزانه، حسین محمدی، سحر شاطری، همایون آرام‌فر و ماه‌سیما فلاحی به عنوان نوازنده در این اجرا حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند