Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید پرداختن به مشکلات این خیابان دیگر تکراری باشد زیرا نه زور کشی به آن می رسد و نه گوش شنوایی وجود دارد تا صدای مردم را بشنود و به داد آنها برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،شاید پرداختن به مشکلات این خیابان دیگر تکراری باشد زیرا نه زور کسی به آن می رسد و نه گوش شنوایی وجود دارد تا صدای مردم را بشنود و به داد آنها برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیترهای زیر تنها بخشی از تلاش های پایگاه خبری صبح زاگرس و انعکاس آن به مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی خیابان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج است، خیابانی که به عنوان یک غده سرطانی بر دل شهروندان و حتی خود مسئولان بیمارستان سنگینی می کند اما هیچ عزمی برای ساماندهی آن وجود ندارد.

کافی است بر روی اخبار زیر کلیک کنید تا واقعیت خیابانی که در شهر یاسوج هیچکس زورش به آن نمی رسد را جویا شوید.

بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در محاصره تاکسی تلفنی ها/ جان بیماران در خطر و خیابانی که خلوت نمی شود

واکنش پلیس به خبر صبح زاگرس/ پارک خودرو در پیاده روی خیابان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ممنوع است

واکنش معاون استاندار به بی نظمی جلوی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/ مسئولان شورای ترافیک باید پاسخگو باشند

مصوبات شورای تامین و ترافیک هیچکدام اجرا نشده است/ بازی با جان مردم/ جلوی بیمارستان دوبله و سوبله پارک می کنند

گویا مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از بی سر و سامانی و بی نظمی در شهریاسوج بدشان نمی آید و تنها با برگزاری جلسات نمایشی و مصوبات پوچ و توخالی تنها خود را سرگرم می کنند اما شهروندان یاسوجی به عنوان حق قانونی و مسلم خود خواستار رسیدگی و پاسخگویی مسئولان امر به این موضوع هستند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس به نابسامانی جلوی این بیمارستان اشاره کرد و گفت:در بازدیدی که حجت الاسلام مزارعی مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج داشتند دستور دادند وضعیت ترافیک و معضل جلوی این بیمارستان به صورت فوری و فوتی پیگیری شود که روابط عمومی و حراست بیمارستان را به پیگیری این موضوع ملزم کردیم و محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز پیگیر قضیه بودندولی چیزی را که باید در عمل محقق شود مشاهده نمی شود.

به راستی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد را چه شده است که از سال 73 تاکنون نتوانسته اند راهکاری برای حل مشکل این خیابان و و آشفته بازای که در آن وجود دارد بیندیشند. آیا واقعا راهکاری وجود ندارد؟.

پیاده روهایی که در این خیابان برای عبور و مرور شهروندان ساخته شده است نیز در نبود نظارت کافی و بی توجهی آشکار مسئولان به محلی برای پارک خودروها تبدیل شده است و شهروندان یاسوجی مجبور هستند با زحمت فراوان از لابه لای خودروهای به هم چسبیده راهی برای گذر پیدا کنند.

شاید با دیدن این تصاویر مسئولان مربوطه اندکی به خود آمده و رگ غیرتشان به جوش بیاید و فکری اساسی برای خیابانی که به یک جهنم تبدیل شده است بکنند.

1. وقتی آمبولانس حامل بیمارانی است که جانشنان در خطر است؟

2. جایی که پیاده رو محل پارک خودرو می شود ؟ / آیا قانون آیین نامه راهنمایی و رانندگی تغییر کرده است؟       3. وقتی که پیاده روها توسط خودروها قرق می شود و شهروندان مجبورند با این شرایط از لابه لای خودروها عبور کنند!       4. سد معبر در جایی که باید شهروندان عبور کنند!           5. جلوی بیمارستان شهید بهشتی جایی برای پاتوق خودروها و رانندگان تاکسی تلفنی؟!                     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضل ترافیکی در غرب تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه معضل ترافیکی چندین ساله در تهران حل خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب صد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس راهور تهران بزرگ، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و پوریافر شهردار؛ منطقه 21 برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه از نظر حجم و وسعت شاید به اندازه یک تقاطع نباشد اما یک معضل ترافیکی در غرب تهران را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام انجام شده در تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری تصریح کرد: تبدیل دو لاین به سه لاین در این مسیر شرایط بهتری را برای تردد وسایل حمل و نقل ایجاد خواهد کرد، همچنین این اقدام ایمنی را به همراه خواهد داشت.

صداقتی ادامه داد: سال گذشته 3 روز بزرگراه شهید لشگری به دلیل اقدامات مرمت‌سازی بسته شده بود همچنین امروز تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان انجام شد که این کار می‌تواند باعث افزایش عمر مفید آسفالت در این محدوده باشد.

 مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره هزینه انجام شده در قالب پروژه‌های امروز گفت: بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه‌ پروژه‌های اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است