Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین منچستریونایتد فاش کرده این تیم برای جذب کریستیانو رونالدو موفق به شکست آرسنال و رئال مادرید شده است. 

به گزارش وبسایت نود، سر الکس فرگوسن که در سال ۲۰۰۳ موفق شد کریستیانو رونالدو ۱۸ ساله را از اسپورتینگ لیسبون جذب کند در مصاحبه با فرانس فوتبال به مناسبت به کسب پنجمین توپ طلای این بازیکن درباره نحوه جذب او و فروشش به رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرگوسن به نشریه فرانس فوتبال گفته:

من با رونالدو و ژرس مندس صحبت کردم تا کارهای انتقال او را انجام دهیم. مندس گفت باید عجله کینم چون آرسنال و رئال مادرید هم به دنبال جذب رونالدو هستند. از کریستیانو خواستم که ما را انتخاب کند. او گفت باید با مادرش در این مورد صحبت کند. 

براساس توافقی که صورت گرفت، قرار شد رونالدو به تدریج وارد ترکیب تیم شود و فکر می کنم مادرش و مندس تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند. ما برای جا افتادن او در باشگاه برنامه مشخصی داشتیم. 

رامون کالدرون به دنبال پیروزی در انتخابات ریاست رئال بود و از وعده جذب رونالدو برای رای جمع کردن استفاده کرد که بنظر من این کار درستی نبود. در نهایت پرز در سال ۲۰۰۹ رییس رئال شد و ما توانستیم مذاکرات بهتری با او انجام دهیم. رفتار مندس استثنایی بود. او از سود مالی خودش گذشت تا بازیکنش بتواند به خواسته اش برسد. 

 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت

به گزارش همشهری آنلاین، یک صفحه توئیتری تصویری از یک پسربچه در کنار مجسمه کریستیانو رونالدو را پست کرد و نوشت: «این پسربچه مجسمه کریستیانو رونالدو را با سنگ آهک ساخت».

هرچند هواداران بلافاصله متوجه شدند که این مجسمه واقعی نیست و با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده، و با این حال معتقدند که این تصویر از تمام مجسمه‌هایی که تا به الان از چهره فوق‌ستاره پرتغالی ساخته شده بهتر است.

کد خبر 847471 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری