Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه پسر جوان مست به‌خاطر نداشتن پول کرایه، راننده را با تهدید چاقو ربوده و پس از مجروح کردن او، خودرو و پول‌هایش را سرقت کردند.


به گزارش ایران، چندی پیش رهگذران در حوالی بهشت زهرا با مرد میانسالی روبه‌رو شدند که از ناحیه قفسه سینه و کتف بشدت مجروح شده بود. با گزارش این حادثه، مأموران اورژانس و پلیس راهی محل شده و مرد میانسال به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد میانسال که از مرگ حتمی گریخته بود به کارآگاهان گفت: ساعتی قبل از خزانه سه پسر جوان را دربستی سوار کردم تا به یکی از خیابان‌های پایین شهر ببرم. در مسیر متوجه حال بد پسرها شدم ،اما چون راه طولانی نبود توجهی به این موضوع نکردم. وقتی به مقصد رسیدم آنها خواستند به کوچه‌ای بپیچم که ناگهان یکی از آنها که سن بیشتری داشت چاقویی روی گردنم گذاشت و خواست که به سمت بهشت زهرا حرکت کنم. وقتی به محلی که خواستند رسیدم همانجا ضربه‌ای با چاقو به من زدند و بعد خواستند با دستمال خفه‌ام کنند که موفق نشدند، سپس مرا از خودرو به بیرون پرتاب کردند ،اما برای اینکه نتوانم دنبالشان بروم دست هایم را بستند و ضربه دیگری با چاقو زدند و فرار کردند.


در بررسی‌های میدانی از محل حادثه کارآگاهان تلفن همراهی پیدا کردند که متعلق به یکی از متهمان فراری بود؛ با شناسایی هویت این متهم، پلیس در تحقیقاتی تخصصی هر سه جوان فراری را شناسایی و در سه عملیات جداگانه دستگیر کرد. آنها در بازجویی‌ها به آدم ربایی و سرقت اعتراف کردند. یکی از آنها در تحقیقات گفت: «آن شب مواد و مشروب مصرف کرده بودیم و حال خوبی نداشتیم. من و یکی از دوستانم به تهران آمدیم تا به شهرام در اسباب کشی کمک کنیم. از خزانه خودرویی دربست گرفتیم، اما در مسیر متوجه شدیم هیچ کدام‌مان پول نداریم.


برای همین قرار گذاشتیم که کرایه ندهیم و ماشین را بدزدیم. به همین دلیل با تهدید چاقو از او خواستیم به سمت بهشت زهرا برود. راننده هم که چاقو روی گردنش بود مجبور شد با ما همراه شود. نزدیک بهشت زهرا خودرو را متوقف کردیم. شهرام از صندلی عقب دستمالی را دور گردن راننده انداخت و دوست دیگرم دستمال را روی دهان او فشار داد، اما راننده فقط 30 ثانیه بیهوش شد. من هم با چاقو به کتفش ضربه زدم. بعد از اینکه راننده را مجروح کردیم او را از ماشین به بیرون انداختیم، اما او با اینکه خونریزی داشت باز هم مقاومت کرد. من از ماشین پیاده شدم و دست‌هایش را بستم و ضربه دیگری به او زدم و خودرو را سرقت کردیم.»


متهم ادامه داد: «بعد از سرقت دوباره به سمت خزانه رفتیم و ماشین را در پارکینگی پارک کردیم. تا صبح در پارک بودیم و تفریح می‌کردیم و روز بعد هم با خودروی سرقتی به یکی از شهرستان‌های اطراف تهران رفتیم و من و دوستم آنجا از شهرام جدا شدیم. شهرام ماشین را با خودش برد و من و دوستم تلفن همراه و صد هزار تومان گیرمان آمد. گوشی را هنوز داریم ، ولی پول‌ها را خرج کردیم. آن‌طور که شهرام می‌گفت او نیز در این مدت با خودروی سرقتی در شهر تفریح کرده بود. ما حتی قصد فروش خودرو را هم داشتیم اما آنقدر زود دستگیر شدیم که فرصت این کار را پیدا نکردیم.»


با اعترافات متهمان، بازپرس دستور تحقیقات بیشتر در این پرونده را صادر کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام از زندان + فیلم

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند؛ پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است؛ این افراد دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...