Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان صنعت نفت آبادان در واکنش به وضعیت بد مالی باشگاه اعتصاب کرده اند.

طرفداری- زبیر نیک‌نفس، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اعتصاب بازیکنان این تیم گفت:

طلب زیادی از باشگاه داریم و مبلغ زیادی از قرارداد سال قبلمان را هم نگرفته‌ایم. مشکلات دیگری هم وجود داشت که تصمیم گرفتیم  برای رسیدن به حق‌مان این اقدام را انجام دهیم تا شاید نتیجه‌ای حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به در پیش بودن بازی با پرسپولیس تصمیم به اعتصاب گرفتند تا این اتفاق بازتاب بیشتری داشته باشد، اظهار داشت:

حرکت ما به خاطر بازی با پرسپولیس نبوده است، ما در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم با تاخیر عازم اهواز شدیم. آن روز هم مدیرعامل آمد و از ما خواست به اهواز برویم و به باشگاه دو، سه روز فرصت بدهیم تا شاید اتفاقی بیفتد. مثل اینکه عیسی‌زاده هم تنها است و کسی به او کمک نمی‌کند. ما در آن مسابقه هم قصد نداشتیم در میدان حاضر شویم اما در نهایت تصمیم گرفتیم به مصاف استقلال خوزستان برویم.

هافبک صنعت نفت در ادامه در مورد اینکه این روزها به نظر می‌رسد موضوع استعفا و اعتصاب به یک اهرم فشار تبدیل شد و هیچ وقت این کار عملی نمی‌شود، تاکید کرد:

مرگ یک‌بار، شیون هم یک‌بار. امسال صنعت نفت بهترین نتایج تاریخ خود را گرفته اما تیم را به حال خودش رها کرده‌اند، حتی بعد از نتایجی که ما می‌گیریم یک خسته‌نباشید هم نمی‌گویند و کسی پیش ما نمی‌آید و بپرسد چه مشکلی دارید. حرکت ما فرمالیته نیست مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد که مجبور شویم در بازی حضور پیدا کنیم وگرنه سر حرفمان هستیم و به تمرینات نمی‌رویم. 

نیک‌نفس در پاسخ به این سؤال که در چه صورتی بار دیگر تمرینات را از سر خواهند گرفت، تصریح کرد:

مگر اینکه اتفاق جدیدی بیفتد و کسی از باشگاه و هیأت‌مدیره، اعضای تیم را دعوت کنند و جلسه‌ای برای مشخص شدن تکلیف‌مان برگزار کنند. 

وی در مورد اینکه چقدر از سال قبل طلبکار است، اضافه کرد:

من و تعداد دیگری از بازیکنان که از سال قبل در تیم ماندیم، حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از قراردادمان را طلب داریم و امسال در شرایطی که باید تا نیم‌فصل ۶۰ درصد پول می‌گرفتیم تنها ۲۰ درصد دریافتی داشتیم. 

هافبک صنعت نفت در پایان گفت:

همه جا صحبت از این است که فوتبالیست‌ها پول زیادی دریافت می‌کنند، کاری به استعداد و زحماتی که فوتبالیست‌ها می‌کشند، نداریم اما هواداران ما هر کدام شغلی دارند و به‌خوبی درک می‌کنند که اگر حقوق‌شان عقب بیفتد چه مشکلاتی برای آنها به وجود می‌آید. اکثر فوتبالیست‌ها نان‌آور خانواده خود هستند، ما هم نمی‌خواهیم شرمنده خانواده شویم. با برخی از بازیکنان جوان تیم که در خوابگاه زندگی می‌کنند گاهی صحبت می‌کنم و آنها می‌گویند پول اینکه یک شب بیرون بروند و شام بخورند را ندارند و دائم در خوابگاه هستند. باور کنید بعضی از اعضای تیم برای زندگی عادی هم دچار مشکل می‌شوند و امیدواریم که هرچه زودتر مشکلات تیم را حل کنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها بعد از برد شیرین شب گذشته مقابل ذوب آهن امروز با تصمیم کادر فنی در کمپ ناصر حجازی حضور پیدا کردند و به ریکاوری پرداختند.

به گزارش ورزش سه، بازیکنانی که دیروز به عنوان یار فیکس به میدان رفته بودند ریکاوری کردند از سایر نفرات زیر نظر کادر فنی تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

با تصمیم جواد نکونام بازیکنان یک روز استراحت را پشت سر می‌گذارند و بعد از تعطیلی تمرین روزه چهارشنبه از پنجشنبه دور جدید تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

استقلال روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود و با توجه به شرایط جدول جواد نکونام و شاگردانش امیدوارند تا بتوانند با انجام یک بازی خوب مقابل فولاد سه امتیاز دیگر را به دست آورند و در مسیر قهرمانی گام بردارند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904050

دیگر خبرها

  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!