Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@13:30:51 GMT

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ والیبال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۵۶۴۲

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ والیبال برگزار شد

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ والیبال امروز (شنبه) با حضور محمدرضا داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ امروز (شنبه) با حضور داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال، احمد ضیایی نایب رئیس، محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال، اسبقیان مدیرکل و ارشدی نماینده دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ورزات ورزش و جوانان برگزار شد و عمده مباحث آن حاشیه‌های دیدار پیکان تهران و شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر والیبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ، امیدوار حاتمی، رئیس کمیته داوران، خلیل یگانه‌مجد، دبیر سازمان لیگ و دیگر نمایندگان شامل کریم فروزان، رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی، امید هاشمی، سرپرست تیم سایپا، جمشید حمیدی نماینده رسانه‌ها، احد یوسفی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و میلاد تقوی، رئیس هیات والیبال مازندران حضور داشتند.

محور عمده این نشست اتفاقات دیدار پیکان تهران و شهرداری ارومیه در هفته دهم لیگ برتر و موضوع هاوش گنبد بود که شرکت کنندگان دیدگاه‌های خود را درباره این موضوعات مطرح کردند.

دلایل بروز این مشکلات و قوانین و مقرراتی که در طول مسابقه و تا قبل از ست پنجم باید رعایت می‌شده، اما از سوی ناظر و داوران لحاظ نشده است نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

بر اساس مباحث مطرح شده در این نشست، باشگاه شهرداری ارومیه می‌تواند بر اساس قوانین نسبت به آرای کمیته انضباطی نامه‌ای به کمیته تجدید نظر بزند و اعتراض‌های خود را اعلام کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی احکامی جداگانه امیر طلوع‌کیان، مرتضی افجه‌ای، مریم حسابی و حرمت اصغری را به سمت مشاوران اجرایی خود منصوب کرد.

بر این اساس امیر طلوع‌کیان به عنوان مشاور مسابقات و مقررات بین‌المللی فدراسیون والیبال، مرتضی افجه‌ای به عنوان مشاور فن‌آوری و اطلاعات فدراسیون والیبال، مریم حسابی به عنوان مشاور روابط بین‌الملل رئیس فدراسیون والیبال و دکتر حرمت اصغری به عنوان مشاور امور مدیریت منابع انسانی فدراسیون والیبال منصوب شدند.

کد خبر 6092250 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند