Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:126 کودک خیابانی زیر 18 سال امسال در این استان شناسایی شده و زیر چتر حمایت و ساماندهی این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: کودکان خیابانی از خدمات مددکاری، حرفه آموزی، سوادآموزی و مهارت زندگی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: امسال 709 مورد خدمات مددکاری،539مورد مشاوره زندگی،14مورد حرفه آموزی، 5 مورد اشتغالزایی،103 مورد اردوهای فرهنگی برای این کودکان ارایه و یک میلیارد و 850  میلیون ریال کمک مالی بلاعوض نیز به آنها پرداخت شده است.

ستاری معرفی 25 کودک خیابانی به آموزش و پرورش برای تحصیل، صدور 17 مورد دفترچه درمانی، معرفی 9کودک برای دریافت وام اشتغال، درمان رایگان به پنج کودک، تامین پزشک و پرستا ر مورد نیاز در مراکز نگهداری کودکان خیابانی و ایجاد 53 کارگاه آموزشی جهت ارتقای آگاهی کودکان و خانواده هایشان را از جمله خدمات ارایه شده در 9 ماهه سال جاری عنوان کرد و گفت: دستگاههای اجرایی در ساماندهی کودکان خیابانی همکاری خوبی با بهریستی دارند.
وی افزایش مشارکت همگانی در ساماندهی کودکان خیابانی را خواستار شد و افزود: همه نهادها و دستگاه های اجرایی باید در ساماندهی این کودکان مشارکت کنند تا بتوانیم جلوی آسیب های اجتماعی ناشی از آن را بگیریم .

ستاری عامل اصلی افزایش کودکان خیابانی را مشکلات مالی خانواده ها عنوان کرد و افزود: رسانه ها با تولید برنامه ها و تهیه گزارش ها می توانند برای جلب مشارکت همگانی در ساماندهی کودکان خیابانی کمک کنند.

انتهای پیام/ح

شناسایی 126 کودک خیابانی در استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق