Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس همراه با بزرگداشت شهید «ولی نوری»، معروف به بابا ولی جبهه‌ها طی سه روز در دانشكده شهید باهنر شیراز برگزار می‌شود.
این برنامه طی روزهای 20، 21 و 22 آذرماه جاری در این دانشكده برگزار خواهد شد كه در آن برنامه‌های متنوعی با سخنرانی سرداران و یادگاران دوران دفاع مقدس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز دوشنبه، 20 آذرماه این برنامه از ساعت 19:30 با مداحی رضا شیخی از مشهد مقدس در حسینیه سیدالشهدا(ع) دانشكده برگزار خواهد شد و سیدمحمدجواد بهارلو، جانباز 70 درصد دفاع مقدس نیز به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور خواهد داشت.
مراسم ویژه در ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه، 21 آذرماه با سخنرانی سردار حسن كریم‌پور، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در سالن آمفی تئاتر دانشكده برگزار می‌شود كه در این برنامه بهنام زارع مداحی كرده و موسیقی حماسی نیز با اجرای علی اسد برگزار خواهد شد.
همچنین در شامگاه این روز و در ساعت 19:30 نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قنبریان از قم به عنوان سخنران و رضا شیخی از مشهد مقدس و محمدرضا بذری از بابل به عنوان مداح مراسم حضور خواهند داشت كه در این مراسم نیز همسر سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری به عنوان میهمان ویژه حضور خواهد داشت.
در ساعت 19:30 روز چهارشنبه، 22 آذرماه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قنبریان از قم به سخنرانی پرداخته و ابوذر بیوكافی از رشت نیز به مدیحه‌سرایی و مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت كه میهمانان ویژه این مراسم نیز جمعی از جانبازان دفاع مقدس هستند.
این برنامه به‌همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، دانشكده شهید باهنر شیراز و با همكاری كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، بسیج دانشجویی، مجمع انقلابیون جوان و فاطمیون برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین پیاده روی دغدغه مندان عفاف وحجاب شاهرود برای دفاع از طرح نور فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

کانون بسیج معراج شهدا به طرف میدان امام خمینی (ره) مسیر این راهپیمایی بزرگ خانوادگی اعلام شده است.

این پیاده روی خانوادگی ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مسئولان برگزاری این مراسم بیان کرده‌اند که دغدغه مندان حجاب و عفاف شاهرودی در این مراسم با شعار «امروز سکوت حرام است» شرکت خواهند کرد.

اهداف این پیاده روی حفاظت از دین خانواده و استقلال کشور و حمایت از طرح نور اعلام شده است.

از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6092471

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد