Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدون تردید ترامپ و نتانیاهو در آتش خشم ناشی از این تصمیم اشتباه و خطرناک خواهند سوخت و تنها نتیجه این کار غلط، جلو افتادن زمان مرگ و نابودی آن رژیم غاصب خواهد بود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیانیه مشترک بسیج دانشجویی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام نور اردبیل در مورد قدس شریف و صهیونیستی سازی آن صادر شد که متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد: باسمه تعالیامام خمینی(ره): «آیا برای مسلمین و حکومت های کشورهای اسلامی ننگ نیست که آمریکا از آن طرف دنیا بر مقدراتشان حکومت کند و به دست اسراییل کافر و غاصب همه را به دام اندازد و به خاک سیاه نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
 
انتشار تصمیم احمقانه، در انتقال مرکز غده سرطانی رژیم صهیونیستی به قدس شریف و حمایت شیطان بزرگ از آن موجی از خشم و نفرت را بر علیه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای مستکبر در جهان ایجاد و  زخم کهنه پیکره جهان اسلام را تازه نموده است. با توجه به تاکید صریح قرآن کریم ،قدس شریف و اطراف آن، ناحیه مبارکه و حرم الهی و محل ظهور انبیاء الهی بوده و بنا بر تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی «قدس پاره تن اسلام است» به یقین این تصمیم نابخردانه اهانت و تجاوز آشکار به عواطف و مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد نفر از مسلمانان در اقصی نقاط جهان است، لذا همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و هرکس که خود را در دایره اسلام می بیند باید برای حفظ حرمت قدس شریف، قبله اول مسلمین قیام کند. با توجه به منویات امام راحل(ره) و تاکیدات مقام عظمای ولایت، مسئله فلسطین مسئله اول مسلمین است و دشمنان اسلام و استکبار و صهیونیسم جهانی در طول این سال ها با اختلاف افکنی بین مسلمین و مشغول سازی دولت های اسلامی به درگیری و اختلاف با هم، تلاش کردند فلسطین را به حاشیه کشانده و به فراموشی بسپارند.  بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل ضمن محکوم نمودن این تصمیم وقیحانه که نقض آشکار تمام قوانین بین المللی است و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیان آن، اعلام می دارد:اولا از مسئولان و دست اندرکاران دولت محترم کشور عزیزمان می‌خواهیم، با به کارگیری تمام امکانات در اختیار از جمله فعال کردن  ظرفیت دولت ها و کنفرانس اسلامی و پیگیری مستمر از نهادهای بین المللی، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و نسبت به این اقدام خطرناک و وقیحانه واکنش مناسب و عملی داشته باشند، چرا که مسئله فلسطین مسئله ناموس و شرف اسلام و مسلمین است و به هیچ عنوان قابل مذاکره و مسامحه نیست. ثانیا از ملت ها و دولت های اسلامی می خواهیم که بیش از این در دام طراحی اتاق های فکر دشمنان گرفتار نشده و ضمن کنار گذاشتن اختلافات طراحی شده از طرف صهیونیسم، برای دفاع از مقدسات اسلامی خشم و نفرت خود را بر علیه این رژیم غاصب نشان داده و تمام قدرت خود را بر علیه دشمن صهیونیستی بسیج کنند. ثالثا به جنایتکاران رژیم جعلی، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آنها اعلام میکنیم که در حال بازی با آتش هستند و بدون تردید ترامپ و نتانیاهو در آتش خشم ناشی از این تصمیم اشتباه و خطرناک خواهند سوخت، و بدانند تنها نتیجه این کار غلط، خشم مقدس هر چه بیشتر امت اسلامی در اقصی نقاط جهان و جلو افتادن زمان مرگ و نابودی آن رژیم غاصب و جلو افتادن آزادی قدس شریف به حول و قوه الهی خواهد بود و در نهایت این فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب، خمینی کبیر(ره) را یاد آور می شویم که فرمودند:«اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد، اسراییل را سیل می برد.».

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی اردبیل، محقق اردبیلی، علوم پزشکی و پیام نور اردبیل
      

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا

یک پزشک فلسطینی-انگلیسی تأکید کرد هدف از منع ورود وی به اروپا این است که جلوی شهادت دادن وی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان لاهه را بگیرند.

به گزارش مشرق، غسان ابوسته، پزشک انگلیسی-فلسطینی که در سازمان پزشکان بدون مرز کار می‌کند و شاهد جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده است، گفت: دلیل اصلی منع ورودم به اروپا این است که جلوی شهادت دادنم درباره جنایت‌های جنگی رژیم اشغالگر در مقابل دیوان بین‌المللی کیفری در لاهه را بگیرند.

وی در مصاحبه با المیادین گفت: دیوان لاهه در معرض فشارهای سیاسی از سوی دولت و کنگره آمریکا و دولت‌های اروپایی قرار دارد که حامی جنگ رژیم اشغالگر علیه مردم غزه هستند. یک تصمیم سیاسی از سوی دولت‌های اروپایی با هدف ساکت کردن شاهدان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه وجود دارد. رژیم اشغالگر نیز تصمیم گرفته تا تمام شاهدان باقیمانده در نوار غزه یا در داخل بازداشتگاه‌ها را به قتل برساند.

وی به وجود یک کمپین هماهنگ بین رژیم صهیونیستی و اروپا با هدف ممانعت از رفتن شاهدان عینی به دادگاه‌های بین‌المللی برای محاکمه کردن رژیم اشغالگر اشاره کرد.

ابوسته گفت: مقامات فرانسوی مرا در فرودگاه شارل دوگل متوقف کرده و به من گفتند که نمی‌توانم به تمام کشورهای منطقه شینگن به مدت یک سال وارد شوم و این مساله با درخواست دولت آلمان است. دولت فرانسه نمی‌خواهد این ممنوعیت را نقض کند.

ابوسته گفت: من قبلا نیز از ورود به آلمان منع شدم. در آن زمان به من گفتند که ممنوعیت ورود به آلمان تنها در ماه آوریل و به خاطر «کنفرانس فلسطین» است که برلین قصد ممانعت از برگزاری آن را دارد اما شنبه در فرودگاه شارل دوگل فرانسه مشخص شد که نمی‌توانم وارد بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا شوم.

تلاش‌ها برای ممانعت از شهادت دادن ابوسته در پی آن صورت می‌گیرد که وی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه در مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری حاضر شد.

وی بعد از خروج از غزه برای انتقال واقعیت بیمارستان‌ها و بخش پزشکی و اوضاع فاجعه بار انسانی غزه تلاش و درباره مواردی که در جریان فعالیت خود با آنها روبه‌رو شده است از جمله جراحت‌های بسیار سنگین به ویژه بین کودکان به دلیل سلاح‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه حقوق بشر در اراضی فلسطینی نیز درباره این اتفاق گفت: من به عنوان یک اروپایی از دکتر ابوسته به دلیل تصمیم آلمان که به سطح جدیدی از دفاع از نسل کشی رسیده است، عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: من از آلمان می‌خواهم تصمیم خود را درباره دکتر ابوسته کنار بگذارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید