Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:14:16 GMT

خدمات دانشجویی در اردبیل هوشمندسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۹۸۷۶

خدمات دانشجویی در اردبیل هوشمندسازی می‌شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با جذب حداکثری منابع مالی درصدد هستیم تا خدمات دانشجویی در سطح استان را هوشمندسازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، گودرز صادقی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه خدمات دانشجویی در اردبیل اظهار داشت: گسترش خدمات الکترونیکی و همچنین هوشمندسازی این خدمات ارائه شده برنامه‌ای است که طی تدوین برنامه جامع 5 ساله خدمات دانشجویی در سطح استان اردبیل مطرح شد که هم‌اکنون نیز پیگیر هوشمندسازی این خدمات ارائه شده در سطح استان و در دانشگاه محقق اردبیلی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گسترش خدمات الکترونیک از جمله برنامه‌­های محوری مدیریت دانشجویی است، افزود: در این راستا، کلیه مراحل واگذاری خوابگاه دانشجویی اعم از رزرو و واریز اجاره بهای خوابگاه از طریق نرم افزار گلستان دانشجویی و نرم افزار فاز 2 صندوق رفاه دانشجویان انجام می­‌گیرد که نقش بسیار مهمی در کاهش مراجعه حضوری دانشجویان داشته است و گامی نخست برای الکترونیکی کردن خدمات و در نتیجه هوشمندسازی خدمات مربوط به امور آموزشی و دانشجویی می‌باشد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: راه‌­اندازی کنترل هوشمند تردد دانشجویان، نصب دوربین مدار بسته به محوطه تمام خوابگاه‌های خودگردان و دیوار متصل به خیابانهای اصلی و کانکس و برگزاری انتخابات شورای صنفی به صورت الکترونیکی از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است که این اقدامات می‌تواند زمینه را برای هوشمند کردن سایر خدمات دانشجویی فراهم آورد.

صادقی با بیان اینکه ورود بخش خصوصی به برخی مباحث و حوزه‌های خدمات‌رسانی به دانشجویان از ضروریات است، گفت: در این زمینه رایزنیهای لازم انجام شده است و در نهایت سعی داریم تا با انعقاد قراردادهای بین سازمانی و با بخشهای خصوصی سطح کمی و کیفی خدمات دانشجویی ارائه شده در دانشگاه محقق اردبیلی را ارتقاء بخشیم.

وی دانشگاه محقق اردبیلی را یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور عنوان کرده و افزود: تامین منابع مالی از جمله اقداماتی است که باید در اولویت سایر امور دانشگاه باشد چرا که تامین منابع مالی به میزان کافی یکی از ضروریات بوده و نیاز است تا در این زمینه دانشگاهیان نیز تعامل و همکاری لازم را با ریاست داشته باشند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: یکی از منابع مالی دانشگاه و درآمدزایی مدیریت دانشجویی از اسکان مهمانان تابستانه تامین می‌شود که درآمدهای این بخش در سال 93 حدود 50 میلیون تومان بود که در سال 94 و 95 به قریب 100 میلیون تومان و در سال 96 به 250 میلیون تومان افزایش یافته است که این نیز گامی موثر در راستای ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمندسازی این خدمات در سطح دانشگاه است.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جنبش دانشجویی که در آمریکا و غرب به راه افتاده است محصول حرکت تنبیهی «وعده صادق» سپاه علیه رژیم خبیث صهیونیسم است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078488 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اردبیل| جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام