Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@00:12:25 GMT

ثبت شماره تماس و اطلاعات ضروری در موبایل‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۶۶۵۷

ثبت شماره تماس و اطلاعات ضروری در موبایل‌ها

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 320 کیفیت 284                     اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها تکنوتابناک تکنولوژی موبایل اضطراری ویدیو فیلم

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: تکنولوژی ثبت شماره تماس و اطلاعات ضروری در موبایل‌ها در اوقات اضطراری مثل تصادف ها و یا مواقعی که شخص هوشیار نیست، دکترها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. نکاتی در باره خرید تلویزیون اچ.دی.آر و هوشمند این روزها خرید تلویزیون کار پیچیده ای شده چرا که تلوزیون ها در انواع... نقد و بررسی سلاح سایگا AK47 تفنگ نیمه اتوماتیک سایگا ساخت شرکت کلاشنیکف کنسرن (ایژماش سابق) است که... پنج تکنولوژی منسوخ شده در گوشی‌ها صنعت تولید و طراحی گوش های هوشمند یکی از بزرگ‌ترین و سریع‌ترین صنایع عصر... استفاده بهینه از مرورگر مایکروسافت ادج تنها تا چند سال گذشته بود که مرورگر همه گیر در سراسر جهان، برای مدت... بررسی تانک اصلی میدان نبرد لئوپارد-2 تانک آلمانی لئوپارد-2 در دوران جنگ سرد توسط آلمان غربی به منظور تجهیز... روش اتصال دسته پی اس 3 به کامپیوتر با امدن مدل های جدید پی اس 3 از محبوبیت و مقبولیت افتاده اما همچنان... آینه هوشمند با قابلیت کنترل خانه امروزه بسیاری از کمپانی ها به دنبال تولید خانه های هوشمند و کنترل و... بررسی شات‌گان 1216 با خشاب دوار شات‌گان‌ یا اسلحه ساچمه‌زنی با به واسطه ویژگی ساچمه‌ای فشنگ‌هایی که شلیک... کاسینی در نزدیکی سطح زحل کاوشگر کاسینی حدود 20 سال پیش طراحی و توسط ناسا به فضا پرتاب شد. در طول... هشت راه حل مشکلات آیفون آیفون اکنون یازده درصد بازار ایران را در دست دارد، و بسیاری هستند که... حل یکی از اسرار سیاره پلوتون کاوشگر ناسا در سال 2015 مخروط‌های یخی بلندی را در سطح این سیاره مشاهده... امواج گرانشی دقیقا چیست؟ امواج گرانشی در سال حدود 100 سال اخیر توسط آلبرت انیشتین پیش بینی شده... کلاه‌خود مدرن ضد گلوله نیروهای ویژه سرویس ویژه هوایی بریتانیا (SIS) کلاه‌خود ضد گلوله مدرنی را... ابزار حقیقت مجازی جدید سامسونگ در این ویدیو با ابزار جدید حقیقت مجازی سامسونگ آشنا شوید. تفاوت اصلی این... همه ویژگی‌های گلکسی نوت 8 در این ویدیو با ویژگی های جدید و به روز رسانی شده سامسونگ گلگسی 8 آشنا... حفظ حریم شخصی کاربران در آیفون کمپانی اپل قصد دارد تا در سری جدید سیستم عامل خود امکان ردیابی موقعیت... شارژ سریع موبایل چگونه کار می‌کند؟ شارژ سریع گوشی همواره یکی از اهداف کمپانی‌های بزرگ تولید‌کننده تلفن‌های... بوری، مدرن‌ترین زیردریایی روسیه نیروی دریایی روسیه زیردریایی جدیدش را از لحاظ ابعاد کوچک تر از دیگر... پنج تکنیک خالی کردن حافظه آیفون با گذر زمان و استفاده از گوشی پر شدن حافظه آن امری غیرقابل اجتناب است.... سه روش افزایش کیفیت عکس موبایل ویرایش و تصحیح عکس‌ها همواره به کیفیت آن‌ها کمک می‌کند. در این ویدیو سه... فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها