Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@03:14:21 GMT

شاخص برای ما رهبری است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۳۷۰۴

شاخص برای ما رهبری است

شهرکرد-محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری انقلاب ستون خیمه نظام اسلامی است هر حرکتی که در جهت تضعیف نظام و رهبری باشد از نظر ما محکوم و بشدت این جریانات سیاسی تقبیح است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، محمد رضا عارف که جهت گرامیداشت ۱۶ آذر به شهرکرد سفر کرده است شامگاه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد و در سالن فارابی این دانشگاه خطاب به دانشجویان و اساتید این دانشگاه گفت: ۱۶ آذر برای ما یک نماد است که باید در مقابل استعمار و استکبار گران ایستاد و اجازه نداد ایادی غربی و کشورهای اجنبی عزت و شرف این مملکت و خصوصاً قشر دانشجو که موتور محرکه نظام انقلابی است را به سخره بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عارف گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و عظمت است و این حاصل نشد مگر به اعتبار خون شهیدان مان و رهبری های حکیمانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که به خوبی توانسته است کشتی این انقلاب را به ساحل امید و آرامش هدایت و رهبری نماید.

وی افزود: جنبش دانشجویی علاوه بر خدماتی که داشته مشمول آسیب‌هایی هم شده است و یکی از آن آسیب‌ها را می‌توان عدم داشتن استقلال سیاسی در یک مقطع از تاریخ دانست.

عارف تاکید کرد: قشر دانشجو و دانشجویان باید بیدار بوده و از گرفتار شدن در مسائل جزئی و  مستمسک قرار گرفتن دست احزاب از هر حزب و جناحی پرهیز نموده و آزاد اندیش و مستقل باشند و درست تصمیم گیری نمایند.


وی خطاب به مسئولان فرهنگی و دانشجوئی تصریح کرد: عزت و آبروی دانشجو و دانشگاهیان باید حفظ و مراعات شود بنده با برخورد های امنیتی و اقدامات اطلاعاتی در سطح دانشگاه و دانشگاهیان بشدت مخالف بوده و هستم چرا که دانشجو باید احساس امنیت روحی و روانی داشته باشد که اگر جزء این باشد در حق این نظام جفائی نابخشودنی صورت گرفته.

وی خطاب به وزیر علوم گفت: دانشجو عزیز و عزتمند است و این عزت نفس باید در روحیه و منش دانشجو و دانشگاهیان به وضوح قابل مشاهده و محسوس باشد فلذا بنده با ستاره دار نمودن دانشجویان در مراکز علمی و دانشگاهی بشدت مخالفم و باید هر چه سریعتر به این بازی های سیاسی و غیر عقلائی خاتمه داد ،باید با دانشجو با سعه صدر و احترام در حد منزلت یک شخصیت ارزشمند فرهنگی بر خورد شود.
عارف در خاتمه تاکید کرد: بنیاد امید ایرانیان به دنبال عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 6096655

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی ۱۶ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان
  • اوقات شرعی ۱۵ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • اوقات شرعی ۱۴ اردیبهشت به افق شهرکرد