Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@02:24:38 GMT

تازه ترین خبرها از ترانه با بازی الهه حصاری

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۴۵۶۸

تازه ترین خبرها از ترانه با بازی الهه حصاری

فیلم سینمایی ترانه به تهیه کنندگی محمد تقی انصاری و نویسندگی و کارگردانی مهدی صاحبی که همزمان با تولید، تدوین آن نیز توسط حسین مرشد آغاز شده بود، به مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی رسیده است.

این فیلم از اواسط مهرماه سال جاری فیلمبرداری‌ خود را در تهران آغاز کرده و با ضبط آخرین سکانس‌­های این فیلم در بندرانزلی، پرونده تولید این با موضوع اجتماعی بسته شد و بعد از پایان تدوین، ساخت موسیقی آن را آرش بادپا و صداگذاری فیلم را احمدصالحی آغاز کرده‌­اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «ترانه» فرم جشنواره فجر فیلم را نیز در موعد مقرر پر کرده و عوامل این فیلم تلاش می‌کنند این فیلم را به جشنواره فیلم فجر برساند.

در داستان این فیلم آمده است: ترانه در ژانر اجتماعی، روایتگر زندگی پر فراز و نشیب دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌­اش مشکلات زیادی را برای او بوجود آورده تا جایی که او برای تامین هزینه­‌های زندگی، فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می­‌کند و در این مسیر گرفتار افرادی می‌شود که او را تا پای مرگ پیش می‌برند.

در این فیلم با نگاهی ظریف و موشکافانه، موضوع حیا در سطوح مختلف جامعه مورد توجه قرار گرفت است و نویسنده فیلم سعی دارد از نقش بی­‌حیایی‌­ها و فسادهای کلان اقتصادی در ترویج بی­‌حیایی­‌های اجتماعی صحبت کند و همچنین از تلاش برخی کشورهای غربی در رونق بخشیدن این مقوله در کشورمان به منظور ضربه زدن به پیشرفت کشور و سلامت کانون خانواده­ سخن بگوید.

الهه حصاری، اندیشه فولادوند، ­­امیررضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد در فیلم سینمایی ترانه ایفای نقش کرده‌اند.

عوامل فیلم سینمایی ترانه عبارتند از: تهیه کننده: محمدتقی انصاری، نویسنده و کارگردان: مهدی صاحبی، مشاور کارگردان: مهدی صباغ زاده، مدیرتولید: هاشم علی اکبری، مجری طرح: موسسه گلبرگ هنر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرنگ حجازی، منشی صحنه: هدیه نصیری، مدیر فیلمبرداری: حمید رحیم زاده، دستیاران اول فیلمبردار: مصطفی بافرانی، صدابردار: احمد صالحی، طراح گریم: حسین اردستانی، طراح صحنه و لباس: سامیتا بیگلو، تدوین: حسین مرشد، آهنگساز: آرش بادپا، مدیر تدارکات: محسن گوهرشناس، روابط عمومی: ذبیح الله سیناپور، عکاس و پشت صحنه: مجتبی معصوم و مرجان تندرو.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان

آیین تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در اصفهان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز مراسم آیین تشییع پیکر مطهر 4 شهید تازه تفحص شده در میدان فیض اصفهان آغاز شد و به سمت گلستان شهدا ادامه داد.

مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه همانند گذشته در آیین همراهی این شهدای تازه تفحص شده حضور پیدا کردند تا نشان دهنده ادامه دهنده راه آنها هستند و در حفظ اسلام و نظام می‌کوشند.

پیکر پاک 3 شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع می‌شود.

هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده و پس از سال ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل زنان
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل