Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بعضی از کمپ‌های ترک اعتیاد در لرستان وضعیت مناسبی ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، سردارحبیب الله توکلی شامگاه شنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزارشد اظهارداشت: از ماموریت‌های سپاه لرستان، قرارگاه جوادالائمه (ع) بوده که  امسال آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  آسیب‌های مناطق آلوده مواد مخدرشناسایی شده هستند افزود: سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان در این راستا میدانی  عمل می‌کند  و با توجه به اینکه مناطق  پر خطر آلوده شناسایی شده‌اند باید کار فرهنگی انجام  شود و همه سازمان‌های مربوطه نیاز است در این راستا اقدمات لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به وضعیت کمپ‌های  ترک اعتیاد استان عنوان کرد: بعضی از کمپ‌ها زیر سوال بوده که چرا برخی از آنها قرص‌هایی تحت درمان اما اعتیاد آور که سبب وابستگی دارویی شخص می‌گردد  داده می شود.

وی با تاکید بر اینکه  کمپ‌های ترک اعتیاد دولتی شود بیان کرد:  کمپ‌های ترک اعتیاد   به صورت دولتی باشند بهتر است در این مراکز از فرد دارای صلاحیت استفاده شود.

توکلی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم یک بسیج عمومی در راستای مبارزه با مواد مخدر در لرستان باشد بهتر است که یک همایش تخصصی  با استفاده از اساتید  مجرب در حوزه مواد مخدر برگزار شود.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان