Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:11:32 GMT

تقدیر از نخبگان تحت پوشش نهادهای حمایتی بخش دلوار

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۷۲۹۰

تقدیر از نخبگان تحت پوشش نهادهای حمایتی بخش دلوار

نشست هم اندیشی تقدیر از نخبگان علمی و ورزشی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان بخش دلوار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ وحید کریمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: نشان دادن موفقیت معلولین در زمینه های فرهنگی، ورزشی، علمی و شغلی و تجلیل از این اقشار سبب تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین می شود و اولین اقدام برای داشتن جامعه سالم ایجاد فرصت برابر برای معلولین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی معلولین با توانایی های ویژه خود در توسعه پایدار نقش آفرینی کرده و در بسیاری از زمینه ها با  تلاش و غلبه بر سختی ها به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند و روز جهانی معلولین فرصت مناسبی برای نشان دادن این توانایی هاست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دلوار بیان داشت: 80 درصد معلول در بهزیستی و کمیته امداد دلوار تشکیل پرونده داده اند و از خدمات توانبخشی نظیر توزیع ویلچر، عصا، و اکر و... بهره مند هستند.

کریمی تصریح کرد: خدمات کمیته امداد به دو دسته مستمر و غیرمستمر قابل تقسیم هستند که از جمله خدمات غیرمستمری که عمدتاً دیده نمی شوند می توان به کاشت حلزون اشاره کرد.

وی ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی در تمامی زایشگاه های استان، همه کودکان متولد شده از لحاظ شنوایی تست شده و در صورت نیاز به کاشت حلزون، این عمل به صورت رایگان برای ایشان انجام می شود و 6 ماه پس از عمل کاشت حلزون، بهزیستی و کمیته امداد با همکاری بخش خصوصی مجدداً تربیت شنیداری را برای کودکان آغاز می کند.

کریمی در پایان افزود: در هر حال آن چیزی که اصل هست زحمات خود معلولین است تا در جامعه برای نمایش توانایی های خود تلاش کنند.

گفتنی است در پایان مراسم با اهداء لوح  و هدایای  نقدی  تعدادی از توانخواهان موفق که در عرصه های علمی،ورزشی ،هنری وفرهنگی برجسته و موفق شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم گفت: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

وی افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وزیر علوم بیان کرد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند بخصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است