Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانك كشاورزي، در اين نشست كه با حضور دكتر مسعود کرباسیان وزير امور اقتصادي و دارايي، مهندس محمود حجتي وزير جهاد كشاورزي، دکتر سيد حميد پورمحمدي معاون امور توسعه توليدي سازمان مديريت و برنامه ريزي، دكتر عبدالمهدي بخشنده معاون امور برنامه ريزي و اقتصادي وزارت جهاد كشاورزي،دکترعبدالرحمن ندیمی بوشهری معاون اموربانکی،بیمه و شرکت های وزارت امور اقتصادی ودارایی، دکتر فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونان و نمايندگان وزارت صنعت ، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازي، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمايندگان سازمان حسابرسي كل كشور و اعضاي هيات مديره، مديران امور و رؤساي ادارات بانك كشاورزي برگزار شد، دكتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك كشاورزي  سند راهبردی و گزارش شاخص های عملكردی این بانك در سال 95 را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، دكتر مسعود کرباسیان ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در بانک کشاورزی، به ضرورت جذب منابع صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی اشاره و خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی با توجه به ارتباطی که با وزارت جهاد کشاورزی و مناطق روستایی دارد، از سایر موسسات مالی در این زمینه موفق تر عمل خواهد کرد.

وی روند اجرای قانون رفع موانع تولید توسط بانک کشاورزی را مثبت ارزیابی و بر رعایت موارد مربوط به نرخ کفایت سرمایه و دیگر اقدامات مورد نظر بانک مرکزی تأکید کرد.

وزیر امور اقتصادی ودارایی با اشاره به نقش واهمیت صندوق بیمه کشاورزی و همچنین ضرورت جداسازی آن از بانک کشاورزی گفت: باید منابع و امکانات کافی برای این صندوق در نظر گرفت.

مهندس محمود حجتي وزیر جهاد کشاورزی نیز ضمن قدردانی از مدیر عامل و مجموعه کارکنان بانک کشاورزی که در چارچوب سیاست های دولت و بخش کشاورزی فعالیت کردند به افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی  نقش وسهم  موثری در فضای کسب وکار کشور دارد، افزایش منابع موردنیاز این بخش را خواستار شد و افزود: خرد بودن اراضی کشاورزی موجب غیر اقتصادی شدن واحدهای تولید شده است و می توان با اختصاص منابع موردنیاز برای راه اندازی کشت وصنعت های بزرگتر ، نقش موثری در افزایش بهره وری بخش کشاورزی ایفا کرد.

این گزارش می افزاید دکتر شهیدزاده پیش از سخنان وزاری امواقتصادی و داریی و جهاد کشاورزی ضمن برشمردن اولویت ها و اهداف راهبردی بانک کشاورزی که همسو با اولویت های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی تدوین شده است، میزان تحقق آن را در سال 1395  معادل 85.9 درصد اعلام کرد. وی با اشاره به الزامات قانونی پیاده سازی و اجرای مدیریت بهره وری، معرفی بانک کشاورزی به عنوان الگوی نظام بانکی در طراحی، پیاده سازی و اجرای مدیریت بهره وری از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی را ویژگی متمایزی برای این بانک دانست.

دکتر شهید زاده در ادامه ضمن تشریح  اقدامات و سیاست های بانک برای تحقق  پروژه هاي اقتصاد مقاومتي وزارت جهاد كشاورزي، روند اجرای آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک کشاورزی زمینه حفظ اشتغال موجود در بخش کشاورزی را فراهم آورده و از محل تسهیلات سرمایه ای پرداختی در سال 1395، تعداد 61 هزار شغل جدید ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد بهبود ضريب خود اتكايي مالي در سال های اخیر نشان دهنده بهبود انضباط مالي و رعايت منابع و مصارف در این بانک است.

دکتر شهیدزاده در خاتمه ضمن درخواست چاره اندیشی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، پیشنهادات خود را به مجمع عمومی بانک ارائه داد .

شايان ذكر است در پايان اين نشست صورت هاي مالي بانك كشاورزي  در سال 1395 به تاييد اعضای مجمع رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیش از ۱۰۰۰ عنوان از تازه‌ترین آثار منتشر شده در شعب نشر جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با موضوعات مختلف در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

رونمایی از چند عنوان تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی، اجرای دو نشست تخصصی در زمینه کتاب، نشر و مطالعه، تجلیل از نویسندگان دانشگاهی در حوزه ادبیات پایداری و اجرای مناظره دانشجویی با موضوعاتی مرتبط با حوزه کتاب و نشر و مطالعه از مهمترین برنامه‌های ترویجی و فرهنگی این نهاد در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

غرفه‌های جهاد دانشگاهی را در نمایشگاه کتاب می‌توانید به نشانی غرفه۱: مصلای تهران سالن ناشران دانشگاهی، رواق غربی، سالن۲، راهروی F غرفه ۸۴ غرفه ۲: سالن ناشران عمومی، شبستان، راهرو ۱۷، غرفه ۳۶۰ پیدا کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر