Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر بودجه سالیانه یک ردیف بودجه خاص نیز برای مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه باید به فرمایش مقام معظم رهبری این حادثه زلزله اخیر تبدیل به یک فرصت شود و ما از این فرصت حسن استفاده را داشته باشیم اظهار داشت: علاوه بر بودجه سالیانه یک ردیف بودجه خاص نیز برای مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرکزیت غرب کشور قبل از انقلاب متعلق به کرمانشاه بوده و بعد از انقلاب نیز متعلق به کرمانشاه خواهد بود گفت: ما هیچگاه زیرمجموعه همدان نخواهیم رفت و فرودگاه کرمانشاه در طول 10 روز اول زلزله اخیر 907 نشست و برخاست داشته است و مطمئن باشید ما نمی‌گذاریم حقی از مردم کرمانشاه ضایع شود.

صفری با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان به هیچ وجه اجازه نخواهند داد ذره‌ای از امکانات از استان خارج شود عنوان کرد: زمانی که وزیر بهداشت به استان ما آمد اعضای مجمع نمایندگان استان اصرار داشتند که مرکزیت قطب درمانی غرب کشور را از کرمانشاه نگیرند زیرا ما تنها به دلیل عملکرد نامناسب ریاست قبلی دانشگاه علوم پزشکی مقداری عملکرد ما پایین آمده بود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک اساتید خوب دانشگاه علوم پزشکی وقت ما بتوانیم به جایگاه مناسب در این زمینه برسیم افزود: متأسفانه ما در بین 56 دانشگاه علوم پزشکی رتبه 53 را کسب کردیم و معلوم است که این جایگاه را باید تا مقداری از دست می‌دادیم.

صفری با بیان اینکه اکنون با یک تیم کاری فعال انتظار داریم دوباره به جایگاه واقعی خود برسیم و انتظار را نمی‌شود تنها با حرف برآورده کرد و بستگی به تلاش خود مسئولان استانی دارد گفت: زیرا ما هرچه افت تحصیلی از نظر پزشکی، بهداشت و درمان، وسعت ساختمان و تعداد تختهای بیمارستان‌ها داشته باشیم مشخص است روز به روز ضعیف‌تر می‌شویم.

وی با بیان اینکه هرچه رونق بیمارستان‌ها از هر لحاظی به روزتر باشد ارتقا مناسب‌تری پیدا می‌کنیم بیان کرد: همدان تنها مرکزیت امداد خودرو را برعهده دارد و چیز خاصی ندارد که مرکزیت غرب کشور را به آنها بدهیم منتها همدان اکنون به دنبال توسعه فرودگاه خود است اما ما هیچگاه نمی‌گذاریم مرکزیت غرب کشور به همدان انتقال یابد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان و استاندار همواره نسبت به این مسائل پیگیر هستند اظهار داشت: مردم هم نباید به این فرافکنی‌های رسانه‌های اجتماعی زیاد توجه کنند.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌های ناشی از سامانه قوی بارشی اخیر در استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی افزود: در شش مورد آب گرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سر فیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام‌آباد غرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متأثر از این آب گرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحدهای مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوارهای حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت، گفت: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد.

کد خبر 750852

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه