Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه از اعزام چهار ورزشکار معلول استان به رقابت های پارآسیایی جوانان به میزبانی امارات خبر داد.

عزت الله پرنیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرزین نوری و علیرضا ایزدی در وزنه برداری و طاها بیگ رضایی و اشکان چراغی در دو و میدانی چهار ورزشکار کرمانشاهی هستند که در مسابقات معلولان آسیا به میدان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در رشته وزنه برداری، ایزدی نماینده دسته 49 کیلوگرم و نوری نیز نماینده دسته 72 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان خواهند بود.
پرنیان همچنین با اشاره به نمایندگان کرمانشاهی رشته دو و میدانی گفت: بیگ رضایی در پرتاب نیزه و دیسک و چراغی نیز در پرتاب وزنه و دیسک حضور دارند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه ادامه داد: ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا روزهای دوشنبه و سه شنبه ( 20 و 21 آذر ) به میدان می روند.
وی ادامه داد: علاوه بر این چهار ورزشکار، مرتضی ناظمی یکی از مربیان خوب کرمانشاهی نیز همراه با تیم ملی دو و میدانی کشورمان برای هدایت ملی پوشان عازم رقابت های معلولان آسیا شده است.
پرنیان در پایان گفت: هر چهار ورزشکار کرمانشاهی وضعیت آمادگی مناسبی دارند و بدون شک همگی آن ها از شانس کسب مدال برخوردارند.
سومین دوره رقابت های پاراآسیایی معلولان از 19 تا 23 آذر به میزبانی امارات برگزار می شود و تیم کشورمان نیز در 10 رشته به این رقابت ها اعزام شده است.
در دومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان که سال 2013 در مالزی و در 14 رشته ورزشی انجام شد، کاروان ورزشی کشورمان با 27 مدال طلا، 12 مدال نقره، 20 مدال برنز و مجموع 59 مدال در جایگاه دوم آسیا قرار گرفت.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد