Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@00:26:50 GMT

آنتن‌دهی در مناطق زلزله‌زده بسیار ضعیف است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۵۸۱۸

آنتن‌دهی در مناطق زلزله‌زده بسیار ضعیف است

به گزارش جهان نيوز، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه 19 آذر) در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان، با بیان اینکه آمریکا جریان داعش را با کمک رژیم صهیونیستی و آل سعود ایجاد کرد، گفت: آمریکا با به وجود آوردن داعش به دنبال این بود که تا در نهایت یک اسلام ساختگی، خشن، بی‌منطق و بی هویت را به  منطقه تحمیل کند اما آن‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند و سرانجام با انسجام نیرو‌های جریان مقاومت در منطقه و با حضور و مدیریت سردار اسلام قاسم سلیمانی این توطئه شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه طی 2 ماه گذشته آمریکا با همکاری رژیم صهیونیستی و آل سعود توطئه‌های جدیدی را به منظور جبران شکست فوق جهت به آشوب کشیدن مجدد منطقه طرح ریزی کردند، افزود: استقلال کردستان عراق، استعفا سعد حریری طراحی کودتا در یمن و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از جمله این توطئه ها بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به زلزله کرمان گفت: زلزله در کرمان هنوز ادامه دارد و آن منطقه بر اثر پس‌لرزه‌ها شکل ویبره به خود گرفته است.

زاهدی با بیان اینکه بر اثر این زلزله کسی جان خود را از دست نداده، است، ادامه داد: عامل مهم آن ضمن عنایات الهی باز‌سازی و مقاوم سازی 31 هزار واحد مسکونی در شمال استان کرمان از سال 84 به بعد بوده است.

وی متذکر شد: بایستی مدیریت متمرکز بحران کشور ذیل نهاد ریاست جمهوری شکل گیرد.
نماینده مردم کرمان در مجلس، با اشاره به اینکه بسیاری از قنوات منطقه بر اثر زمین لرزه آسیب دیده‌اند، تصریح کرد: قنات‌ها منبع جدی تامین آب شرب و آب کشاورزی منطقه است لذا بایستی بودجه لازم تامین شود تا به سرعت بازسازی قنوات صورت گیرد.

زاهدی با بیان اینکه بسیاری از واحد های مسکونی شهری و روستایی بر اثر زلزله آسیب دیده‌اند، گفت: 5 هزار واحد مسکونی نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند و در صورتی که این اقدامات انجام نشود بسیاری از این واحد‌های مسکونی ممکن است در حوادث بعدی به صورت 100 درصد تخریب شوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق زلزله زده کرمان بسیار ضعیف است، تاکید کرد: لذا می‌طلبت که وزارت ارتباطات نه تنها برای مناطق زلزله زده بلکه برای همه مناطق محروم کشور پوشش لازم را انجام دهد.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان