Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان با اشاره به اینکه این سازمان در صدد راه‌اندازی دو ایستگاه آتش‌نشانی است گفت: ۵۰ درصد خودروهای آتش‌نشانی زنجان نیاز به نوسازی دارند.

جلال زوار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به راه‌اندازی دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی در زنجان اشاره و اظهار داشت: پیشنهاد دو ایستگاه جدید به شهرداری داده شده است ولی فعلا شهرداری برای خرید زمین مقبول آتش‌نشانی اقدامی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از پیشنهادات سازمان آتش‌نشانی زنجان برای  ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی حوالی میدان امام حسین(ع) واقع در گلشهر کاظمیه و ایستگاه دیگر در اطراف خیابان دلجویی است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان با بیان اینکه امیدواریم محل این دو ایستگاه تا پایان امسال مشخص شود، ابراز کرد: به لطف خدا سال آینده با پیش‌بینی بودجه از سوی شهرداری این دو ایستگاه در مراکز پیش‌بینی شده احداث می‌شود.

وی به کمبودهای سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: اولویت نخست سازمان آتش‌نشانی تعویض خودروهای فرسوده است که با پیش‌بینی‌های انجام شده 50 درصد از خودروهای سازمان نیاز به نوسازی دارند.

زوار با بیان اینکه خرید نردبان‌های بلند در اولویت‌های بعدی سازمان است، تصریح کرد: امیدواریم بعد از به روز رسانی خودروها این وسایل برای سازمان که نیاز به بودجه زیادی دارد خریداری شود.

وی بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی نسبت به سال‌های گذشته جوان شده‌اند ولی هنوز خیلی از خط استاندارد پایان هستیم و قول‌هایی در مورد جذب نیروهای جدید به سازمان داده شده است تا با توان بیشتری آسایش را برای مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه درصدد هستیم در سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب در منطقه اردستان بازسازی و نوسازی شود، اظهار داشت: در سال گذشته هدر رفت آب در منطقه اردستان از ۲۷ درصد به ۲۴ درصد کاهش یافت که این روند کاهشی همچنان در دستور کار قرار دارد.

تأمین ۷۵ درصد نیاز آبی اردستان از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ

وی به چگونگی تأمین ۲۰۰ لیتر در ثانیه نیاز آبی منطقه اردستان پرداخت و خاطر نشان کرد: حدود ۷۵ درصد نیاز آبی این منطقه از طریق طرح آبرسانی اصفهان بزرگ و مابقی آن به وسیله ۵۰ حلقه چاه و ۱۵ باب قنات تأمین می‌شود، این در حالی است که نیاز آبی منطقه اردستان در پیک مصرف به ۲۶۷ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تأمین پایدار آب شرب سه شهر و ۱۰۹ روستا در منطقه اردستان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در راستای تأمین پایدار آب شرب این منطقه اجرایی شده، اصلاح و بازسازی دو باب ایستگاه پمپاژ است چرا که هم اکنون میزان انتقال آب از خط آبرسانی اصفهان بزرگ به اردستان حدود ۷۵ لیتر درثانیه است که پیش بینی می‌شود با اصلاح پمپ‌های شناور این ایستگاه‌های پمپاژ، دبی انتقال آب به ۹۰ لیتر درثانیه افزایش یابد.

اکبریان افزود: این در حالی است که عملیات اجرایی این پروژه تا پایان خرداد ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

اکبریان خاطرنشان کرد: تکمیل خط آبرسانی به مجتمع روستایی همبرات و برزاوند، حفر چاه در منطقه زواره و تکمیل سیستم تله متری تأسیسات آبرسانی، دیگر اقداماتی است که در راستای تأمین پایدار آب شرب منطقه اردستان عملیاتی شده است.

کد خبر 6096829

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود