Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از دبیرخانه همایش، محمد ولدخانی دبیر اجرایی سومین همایش ملی شهر سایبری در ارتباط با محور‌های این همایش گفت: تبادل فضای واقعی و مجازی، شهروند الکترونیک و مردم سالاری در رایا شهر و مدیریت راهبردی عملکرد دولت الکترونیک همچنین نقشه رایا شهر در توسعه پایدار اقتصاد سبز و شهر سبز از محور‌های این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیدگاه‌ها و نظرات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در رایا شهر همچنین یکپارچگی در نظام شهری و قوانین و مقررات و الزامات فناورانه، قوانین و مقررات پیش برنده و بازدارنده اخلاق و حریم خصوصی، حقوق و حریم خصوصی و حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی در رایاشهر از دیگر محور‌های این همایش است.

دبیر اجرایی سومین همایش ملی شهر سایبری گفت: زیرساخت‌های فنی اینترنت اشیا و بانکداری الکترونیکی از ساختار‌های این همایش است همچنین سامانه سایبر فیزیکی و شبکه هوشمند شفافیت و پاسخگویی دولت الکترونیک از دیگر ساختار‌های این همایش به شمار می‌رود.

وی افزود: سلامت کسب و کار، آموزش شهروند مجازی، نهاد‌های قدرت رایا شهر، سواد اطلاعاتی شهروندان از کارکرد‌ها و فرآیند‌های این همایش است، همچنین سواد اطلاعاتی شهروندان، آموزش مجازی در خدمت نهاد‌های شهری، فرایند‌های خدمت در شهر الکترونیک، ابعاد و کارکرد‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی از دیگر کارکرد‌ها و فرایند‌ها است.

ولدخانی گفت: مقالات برتر در نشریه‌های معتبر همچون مجله علمی و پژوهشی (JIST)، پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات و نشریه علمی پژوهشی علوم مهندسی کامپیوتر ایران به چاپ می‌رسد همچنین مقالات برتر فقط به زبان انگلیسی به چاپ خواهد رسید.

وی افزود: این همایش به همت دانشگاه تهران و جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام در این همایش تا ۲۵ آذر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این برنامه ورزشی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی انجام شده است.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد