Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده پرستاری دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: بیمارستان شهید مدرس ساوه مجوز بیمارستان آموزشی پژوهشی را از معاونت آموزشی وزارت بهداشت دمان و آموزش پزشکی کسب کرد.

حمیدرضا کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساوه، با اشاره به ماموریت دانشکده علوم پزشکی ساوه و زرندیه اظهار داشت: با پیگیری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و معاونت آموزشی دانشکده بیمارستان شهید مدرس ساوه مجوز بیمارستان آموزشی پژوهشی را از معاونت آموزشی وزارت متبوع کسب کرد که با کسب این افتخار علاوه برجذب بودجه‌های آموزشی و پژوهشی با جذب هئیت علمی بیشتر و جذب پزشکان متخصص در سایر رشته‌ها و تخصص‌ها، دانشکده علوم پزشکی ساوه امکان ارائه خدمات درمانی با کیفیت و کمیت بهتری برای مردم شریف ساوه و زرندیه فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند سال اخیر افزایش کمی در رشته‌های آموزشی را داشتیم در حال حاضر 11 رشته کلیدی و کاربردی در مقطع کارشناسی و کاردانی که متناسب با نیاز جامعه و بومی شهرستان است.

رئیس دانشکده پرستاری دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: در کنار افزایش کمی رشته‌های تحصیلی، بهبود کیفیت آموزشی از طریق افزایش هئیت علمی، افزایش زیرساخت‌های آموزشی، افزایش فضای آزمایشگاهی و جذب رشته‌های جدید در مقطعکارشناسی ارشد از برنامه‌های معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی است.

کوهستانی بیان کرد: براساس طبقه بندی دانشگاه‌های نسل اول، نسل دوم و نسل سوم را داریم، دانشگاه‌های نسل اول برنامه آموزش را در برنامه کاری خود دارند، دانشگاه‌های نسل دوم آموزش و پژوهش را جز رسالت خود دانسته و دانشگاه‌های نسل سوم علاوه بر آموزش و پژوهش بحث کارآفرینی را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند و دانشگاه علوم پزشکی ساوه با انتخاب رشته‌های متناسب با نیاز جامعه و بومی شهرستان توانسته شرایطی را فراهم کند که خوشبختانه دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی  مشغول به کار می‌شوند و بعضی هم با توجه به تخصصی که دارند کارآفرینی می‌کند. 

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ساوه متناسب و هم‌سو با وزارت بهداشت دانشگاه نسل سوم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رئیس دانشکده پرستاری دانشکده علوم پزشکی ساوه خاطرنشان کرد: حرکت به سمت نسل سوم جز بسته‌های تحول آموزش پزشکی در وزارت بهداشت است که به دانشگاه‌ها سپرده و از آنها خواسته شده در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/

R41371/P1336/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار