Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پارس آباد با تاکید بر مبازه با دانه درشتهای قاچاق کالا در این شهرستان از معرفی 31 پرونده در این ارتباط به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اکبر صمدی صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته بیش از 3 هزار نخ سیگار قاچاق و مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 100 میلیون تومان در شهرستان پارس آباد کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر مبارزه با دانه درشتهای قاچاق کالا و ارز در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان، خواستار اقدام و برنامه ریزی منسجم و تیمی و پرهیز از اقدامات جزیره ای شد و گفت: در این خصوص برای 31 نفر پرونده قضایی تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد بر بازرسی تلفیقی از حوزه های توزیع بذر، کود و سموم و نظارت بر مراکز خرید محصولات تاکید کرد و افزود: نباید کالاهای قاچاق و بی کیفیت ارائه شده باعث از دست رفتن دست رنج کشاورزان زحمتکش و بدنام شدن برند محصولات مغان بعنوان محصول شناخته شده جهانی شود.

صمدی از کشف 50 تن دانه‌های روغنی سویا از دو نفر از سودجویان در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اختلاف قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی وارداتی و تولید داخل برخی افراد سودجو بعضا اقداماتی از این دست می کنند که با هوشیاری متولیان امر خصوصا اعضای شورای تامین شهرستان این محموله های سویای وارداتی توقیف و برخورد قانونی لازم توسط دادستان پارس آباد صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پارس آباد، ضمن تقدیر از عوامل اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و بازرسی در برخورد با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان، بحث پیشگیری از قاچاق را مهمتر از مبارزه در سطح خرد عنوان کرد و بر لزوم بازرسی و نظارت اتحادیه ها بر اصناف تاکید کرد.

وی در ادامه طرح ریجستری گوشی های موبایل را عامل موثری در کاهش قاچاق تلفن همراه عنوان کرد که باید در دیگر حوزه ها نیز همچون این طرح ها اجرا شود.

 

در پایان این جلسه فرماندار، دادستان و جمعی از مسئولین شهرستان پارس آباد با هدف فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به کمپین "کالای استاندارد ایرانی میخرم" پیوستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز