Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ریاضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزارو 500 فقره انشعاب مسکونی و تجاری غیرمجاز دیگر شناسایی شده که 500 فقره آن به مراجع قضایی معرفی و بقیه در دست پیگیری است.
وی ادامه داد: 'نبود تعادل فشار در شبکه توزیع به علت غیربرنامه ای بودن انشعابات، احتمال ایجاد آلودگی در شبکه هنگام اتصال به آن، استفاده بیش از حد از آب به علت نبود اندازه گیری، پرداخت نکردن آب بها و نصب غیراصولی' برخی از مشکلاتی انشعابات غیرمجاز آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت آب و فاضلاب سبزوار 93 هزار مشترک دارد. مرکز شهرستان 320 هزر نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشار: حسین کریم زاده
8145/7495/1858

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز