Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در ارتباط با روحیه بسیجی در جامعه گفت: روحیه بسیجی یک اولویت برای پیشرفت جامعه است، مسئولینی که روحیه مطالبه‌گری و انقلابی دارند بهتر می‌توانند مدیریت امور را بدست بگیرند، باید برای تقویت و انگیزش این روحیه در جامعه فرهنگ سازی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد رضا یزدی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز، در ارتباط با روحیه انقلابی و بسیجی در جامعه و بین مسئولان اظهار داشت: بسیج در ادروگاه امام و رهبری و انقلاب است و پیاده نظام هیچ جریان و جناح سیاسی نیست، بنابراین بسیج و بسیجیان در تمام موارد برای کمک به مردم و آرمان‌های انقلاب پیشگام بودند و هستند، و اگر لازم باشد برای دفاع از ارزش‌ها به میدان خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص با نیروهای آتش به اختیار و روحیه انقلابی گفت: آتش به اختیار بودن زمانی است که دشمنان می‌خواهند روحیه انقلابی و حضور مردم در صحنه را تضعیف کنند، در اینجا است که بسیج پای کار خواهد آمد، بسیج داری روحیه فراجناحی و انقلابی است که با شهامت و اقتدار وارد عرصه میدان می‌شود و اجازه تخریب را به دشمنان انقلاب و نظام نخواهد داد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با بیان اینکه تفکر بسیجی یک اصل مهم در رابطه با مبارزه با دشمن است، تصریح کرد: تفکر بسیجی یعنی اینکه کاری کنیم که مردم از زیر آتش دشمن بیرون بیایند و یک زمانی این آتش، آتش توپخانه است، و زمان دیگر از نظر استراتژیک آتش نرم و یا جنگ نرم است، که باید بتوانند برای جریان سازی انقلاب قدم موثر بردارند، بسیج امروز توانست در عرصه‌هایی وارد شود که بسیاری از افراد و جریان‌ها جرات ورود به آن را ندارند.

وی با تاکید بر ترویج روحیه بسیج و بسیجی‌گری در جامعه بیان داشت: روحیه بسیجی یک اولویت برای پیشرفت جامعه است، مسئولینی که روحیه مطالبه گری و انقلابی دارند بهتر می‌توانند مدیریت امور را بدست بگیرند، باید برای تقویت و انگیزش این روحیه در جامعه فرهنگ سازی شود، روحیه بسیجی یک عنایت خاصه خداوند به انقلاب اسلامی ما بوده است که باید قدر این شجره طیبه را بدانیم و قدر دان این نعمت الهی باشم.

سردار یزدی در پایان با اشاره به روحیه انقلابی و ولایتمداری شورای پنجم تصریح کرد: صحبت کردن در این خصوص فعلاً زود و شتاب‌زده است ولی رویکرد شورای پنجم تا به‌حال رویکرد خوب و مثبتی بوده است و قضاوت کردن در خصوص شورا کمی زود است.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است