Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) با اشاره به سابقه جنایات تروریستی منافقین نسبت به ملت ایران و تلاش های امروز نظام سلطه برای تروریست خواندن جمهوری اسلامی عنوان کرد: یک جریان فکری در داخل و خارج از کشور در تلاش است که وانمود کند، منافقین متعلق به گذشته اند و امروز این جریان تمام شده هستند، در حالی که این همان چیزی است که رهبر انقلاب نسبت به آن هشدار دادند و فرمودند نسبت به این مسئله غفلت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز ایشان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کردند که نباید اجازه داد جای شهید و جلاد عوض شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه نفاق به دنبال ترویج این تفکر در بین مردم است، افزود: جنایاتی که توسط داعشی‌ها شکل گرفت، در دهه ۶۰ حتی بزرگتر از این ابعاد، در داخل کشور انجام می‌شد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان عنوان کرد: اینکه بگوییم امروز جریان نفاق وجود ندارد، فضایی برای منافقین فراهم می‌شود تا آنها رنگ و لعاب خیانت‌های خود را عوض کرده و در سایه مخفی کردن رهبر خود در دهه ۶۰، رهبر جدیدی را روی کار آورده و چهره حقوق بشری به خود بدهند و در حقیقت، جانیان مدعی حقوق بشر شوند.

هاشمی نژاد گفت: تیم اطراف ترامپ کسانی هستند که هر سال در میتینگ‌های منافقین شرکت می‌کنند، طراحی‌های نفاق‌گونه، طراحی‌های نزدیکان نظام آمریکا و استکبار جهانی است و اگر ما اجازه دهیم تفکر پایان منافقین جاری شود، غفلت کرده ایم و درواقع آن‌طور که باید، گذشته این انقلاب را تبیین نکرده ایم.

وی ادامه داد: روسیاه‌ترین گروه‌ها، گروه‌هایی بودند که در زمان جنگ ایران و عراق در کنار صدام نشستند و امروز در کنار جنگ‌طلب‌ترین چهره‌های آمریکایی قرار می‌گیرند و با پررویی تلاش می‌کنند بر واژه دموکراسی مانور دهند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: کسانی که بیش از همه ما را به حمایت از تروریسم و نداشتن آزادی و دموکراسی متهم می‌کنند، کسانی هستند که دریچه آزادی را از نگاه جانی‌ترین گروهک‌ها تبیین می‌کنند.

هاشمی نژاد گفت: ما در بنیاد هابیلیان به دنبال آن هستیم تا پیشینه، خیانت‌ها و جنایات این گروه‌ها را در داخل کشور و در سطح جهانی مطرح کنیم؛ حال که بحث مبارزه با تروریسم در دنیا مطرح است، ایران باید به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم در دنیا معرفی شود.

منبع: مهر

۳۰۴

منافقین دبیر کل بنیاد هابیلیان جمهوری اسلامی هاشمی نژاد داعشی ها

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۹۵.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۸۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۷.۸۳۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۲,۲۲۵.۱۰۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۲۹,۵۰۲.۸۸۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «شپنا» و «شستا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748298

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • ارزش دادن به کارگران حمایت از آنهاست