Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس – ایرنا – شهردار کلاله در شرق استان گلستان از الحاق روستاهای آی درویش، چشمه نیل و شهرک نیازآباد به شهر کلاله خبرداد و گفت: افزایش خدمات به این شهرک و روستاها با بیش از4هزار نفرجمعیت، در دستور کار شهرداری این شهر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحمید حق شناس روز دوشنبه درجمع خبرنگاران رسانه های جمعی به اعتبار100میلیارد ریالی شهرداری کلاله درسال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: افزون بر 50درصد از این اعتبارات محقق و در بخش های خدماتی، جاری و عمرانی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص مهمترین پروژه های شهرداری کلاله در سال جاری گفت: روکش آسفالت کنارگذر شهر، اجرای بلوار شهرک امام علی (ع) ، استمرار دیواره سازی رودخانه آقسو در محدوده شهری، اصلاح ، جدول سازی و بهسازی برخی معابر ومیدان کوثر این شهر از جمله پروژه هایی است که شهرداری از ابتدای سال آغاز کرده وهمچنان ادامه دارد.
شهردار کلاله به افزایش هزینه ها در دو بخش جاری و عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: با نگاه کارشناسی واقع گرایانه برای سال 97 بودجه 120 میلیارد ریالی برای تصویب به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می شود.
حق شناس به ضرورت تامین شرایط و زمینه های لازم برای نشاط روحی و تفرج سالم برای شهروندان اشاره کرد و از تخصیص 2 میلیارد و 800 میلیون ریال میلیون اعتبار برای تفرجگاه جنگلی آقسو کلاله خبرداد.
وی گفت: این اعتبار توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان و از محل منابع ملی و استانی برای ساماندهی این تفرجگاه جنگلی تخصیص و هزینه می شود.
شهردار کلاله افزود: تفرجگاه جنگلی آقسو در حدود 6 کیلومتری شرق کلاله در اختیار شهرداری این شهر قرار دارد تا شرایط و محیطی مناسب را برای شهروندان و گردشگران فراهم سازد.
رئیس شورای اسلامی کلاله نیز که در این نشست حضور داشت گفت: با تصویب شورای اسلامی، شهرداری برای ساماندهی پارک ساحلی شهر، هفتصد میلیون ریال تاپایان سال هزینه می شود.
مشهد قلی عرازی خواجه افزود: اعضای شورای اسلامی در جهت عمران، آبادانی و ایجاد محیطی در خور شأن مردم در شهر آماده همه گونه همراهی با شهردار کلاله می باشند.
وی درادامه با انتقاد از وضعیت نامناسب پارک گل شهر اظهارداشت: این پارک چند سال پیش به عنوان یکی از زیباترین پارک های گلستان و تفرجگاهی مناسب و آبرومند، پذیرای جمع زیادی از شهروندان کلاله و حتی خارج از شهرستان بود.
رئیس شورای اسلامی شهرکلاله تصریح کرد: غرس نهال و گل کاری مناسب، تقویت روشنایی، پاکسازی و بهسازی این تفرجگاه در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
شهرکلاله با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به هشدار هواشناسی درباره بارندگی‌های پایان هفته بر لزوم در نظر گرفتن همه تدابیر لازم و همچنین احتمالات مختلف تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت در جلسه مدیریت بحران معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز که با تشریح عملکرد و اقدامات انجام‌شده از سوی مدیریت شهری در بارندگی‌های چند ماه گذشته اظهار کرد: مجموعه خدمات شهری همه تلاش خود برای گذراندن این بارش‌ها بدون خسارت و آسیب به شهر و شهروندان به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: پاک‌سازی و لایروبی مسیل‌ها و سدها از ضایعات و گل‌ولای بارندگی هفته گذشته از جمله اقدامات مهمی است که باید به‌سرعت پایان پیدا کند و نحوه صحیح انجام شدن آن مستمر مورد بازرسی قرار گیرد.

خوشبخت همچنین اضافه کرد: باید بر اساس تجارب بارندگی‌های گذشته مشکلات موجود در نقاطی که موجب رخ دادن آب‌گرفتگی یا سایر مسائل شده است را رفع کنیم.

وی با تاکید بر لزوم به‌کارگیری تدابیر جدی برای چیدمان ماشین‌آلات، پمپ‌ها و تجهیزات در نقاط مختلف شهر افزود: پشت سر گذاشتن بدون خسارت و آسیب این بارندگی‌ها درگرو آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات است که باید با مدیریت هر یک از مسئولان مربوطه به بهترین نحو انجام شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: سامانه ۱۳۷ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز و سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

خوشبخت از مردم خواست از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها خودداری و از استقرار و نصب چادر در بوستان‌ها، بستر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به‌خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه از مسیرهای منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آن‌ها جریان دارد، دوری‌کنید، تصریح کرد: به یاد داشته باشید خودروها و وسایل نقلیه، مکان امنی در مقابل وقوع سیل نیستند، چراکه سیل می‌تواند خودرو را به حرکت درآورد و حتی واژگون کند.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در جریان آب راه نروید؛ ۱۵ سانتیمتر آب در حال حرکت ممکن است باعث بر هم خوردن تعادل شما شود؛ اگر مجبورید در آب حرکت کنید از مسیری بروید که آب حرکت نمی‌کند.

به گفته خوشبخت؛ شنا کردن و حرکت در جریان سیل بسیار خطرناک است و خطر غرق‌شدگی به دنبال دارد.

معاون شهردار شیراز یادآور شد: وسیله نقلیه محل امنی در مقابل سیل نیست، اگر وسیله نقلیه (به علت فرورفتن در آب یا گل) از حرکت ایستاد، فوراً آن را ترک کنید و به‌جای مرتفع بروید.

وی همچنین از شهروندان خواست به هشدارهای هواشناسی و ایمنی در زمان بارندگی توجه کنند و با رعایت این نکات و پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر همراه و یاری‌رسان مدیریت شهری باشند.

کد خبر 749065

دیگر خبرها

  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد