Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ همایش بزرگ آموزش مهارت های زندگی در محل مجتمع فرهنگی هنری حافظ این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ همایش بزرگ آموزش مهارت های زندگی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ، کارشناس کشوری مسائل اجتماعی و خانواده های شاهین دژی در محل مجتمع فرهنگی هنری حافظ این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی بزرگ سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن عرض خیر مقدم به سعید عزیزی کارشناس و خبره مسائل اجتماعی کشوری از حضور بینظیر و استقبال گسترده از این همایش توسط خانواده های اصیل و با نجابت شاهین دژ تقدیر کرد.

سعید عزیزی کارشناس کشوری مسائل اجتماعی در این همایش به مسئله همسرداری پرداخت و افزود: زندگی شیرین در گرو گذشت و فداکاری خواهد بود و از دیدگاههای زن و مرد بایست به زیر شاخه های این گذشت و فداکاری پرداخت.

وی از دیدگاه زن همسرداری را این گونه تعریف کرد که یک زن دوست دارد همسرش به حرف های او گوش داده و هرگز به او راه حل نشان ندهد و نیاز به نگاه محبت آمیز همسر خود دارد و از طرفی نیز توجه به فرزند را مهم میشمارد،اما اگر این نکته ها در زندگی از سوی مرد لحاظ نگردد زن دچار افسردگی مزمن خواهد شد و بر اساس تحقیقات در سنین 37 الی 49 سالگی زن دچار حالات بی حوصلگی،بی انگیزگی،خواب آلودگی و عدم نشاط خواهد شد.

این کارشناس مسائل اجتماعی نگه داشتن اقتدار یک مرد را دیدگاه مرد نسبت به همسرداری عنوان کرد و ابراز داشت :پرخاشگری افراطی و سختگیری نتیجه شکستن اقتدار مرد از سوی زن است و برای تقویت این مهم زن بایست هیچگاه همسر خود را سرزنش و یا با تحکم سخن نگوید و به گونه ای با وی رفتار نماید که جایگاه مهم او در خانواده را به اثبات برساند.

عزیزی درک را در کنار محبت معنا کرد و تصریح کرد:اگر زن و مرد به وظایف خود در خانواده آگاه بوده و بصیرت شناخت جایگاه خود در درون خانواده را داشته باشند و محبت را آمیخته با این آگاهی ها سازند مطمئناً زندگی بسیار با صفا و پر از صمیمیت جریان پیدا خواهد کرد و این زندگی هرگز متلاشی نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی_ هنری، قرآنی شهید آوینی با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از جشنواره گفت: امیدوارم در سومین دوره این جشنواره جشنی باشکوه‌تر داشته باشیم تا بتوانیم خادمی برای ایثار و شهادت و نماد‌های آن یعنی شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: از همان قدم اول که قرار شد خادمان همه دانشجویان در سازمان امور دانشجویان باشیم تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در خدمت دانشجویان شاهد و ایثارگر هم باشیم بنابراین از همان ابتدا اقدامات متعددی را آغاز کردیم و بنا را براین گذاشتیم تا در بستر ایثار و شهادت مبلغ خوبی‌ها و نیکی‌ها و البته رویداد‌های ویژه‌ای باشیم که جشنواره شهید آوینی، شهید سلیمانی و ضیافت ایثار از جمله آنها است.

داداش پور ادامه داد: کلیه این اقدامات در راستای اهداف و ماموریت‌های است که پدران ما و پدران شما برای ما گذاشته‌اند، زیرا عاقبت بخیری در انجام این امور است.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که از سوی اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد، طرح ملی مهارت افزایی و توانمند سازی فکری، فرهنگی، معرفتی، اقتصادی، دانشجویان شاهد و ایثارگر است که به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه این جشنواره با نام شهید آوینی آغاز به کار کرده است؛ ادامه داد: شهید آوینی راوی ایثار وشهادت بوده است و از همه می‌خواهم که زندگی نامه ایشان را مطالعه کنند.

داداش پور اظهار کرد: امیدوارم خط مبارزه و شهادت نصیب ما شود و بتوانیم همچون گذشتگان از این طریق خدمتی به انقلاب اسلامی کنیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • خط رو خط مسائل اجتماعی