Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- معاون فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: برخی مدیران دستگاه های استان مرکزی نسبت به حضور در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان بی توجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امیدی روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی در اراک اظهار داشت: از ۲۵ درصد جمعیت جوان استان مرکزی ۴۹درصد شهرنشین هستند و ۵۷ درصد هم در روستاها زندگی می کنند که از این رقم ۵۱ درصد را مردان تشکیل می دهند و ۴۹ درصد بقیه را نیز زنان شامل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: اکثر جوانان استان در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل می باشند و در تقسیم بندی ازدواج هم اکثر جوانان تحصیل کرده استان مجرد هستند.

وی بیان داشت: در شاخص های ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در استان می بایست طی سال ده جلسه باشد، اما در استان طی ۹ ماه گذشته تنها موفق به برگزاری دو جلسه ستاد ساماندهی شده ایم.

امیدی با اشاره به اینکه طی این دو جلسه نیز ۳۷ درصد اعضای اصلی حضور داشتند، بیان داشت: ۵۵درصد مصوبات دو جلسه با موضوع ازدواج پیگیری شد، ۲۲ درصد در ارتباط با اوقات فراغت بوده، ۱۸ درصد موضوع مشارکت های اجتماعی و ۲۰ درصد هم ارایه گزارش دستگاه ها را شامل شد.

معاون فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: ۶۱درصد مصوبات جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استانی اجرا شده و بخشی از مصوبات تا پایان سال فرصت دارد که اجرایی شود.

امیدی تصریح کرد: همچنین در شهرستان های استان هم جلسات ساماندهی امور جوانان به ریاست فرمانداران و دبیری مدیران ورزش و جوانان پیگیری می شود که امسال در این جلسات، ۲۲ درصد اعضای اصلی حضور داشتند، ۱۷ درصد جانشینان آنها شرکت کردند و بقیه اعضا غایب بودند.

وی خاطرنشان کرد: از مصوباتی که امسال در شهرستان ها به تفکیک موضوعی اجرا شده می توان به موضوع اشتغال و مسکن، اوقات فراغت، ازدواج و تعالی خانواده، کاهش آسیب های اجتماعی، رشد مشارکت های اجتماعی و... اشاره کرد.

معاون فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: در مجموع ۲۲۶ مصوبه در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها به تصویب رسیده که بیشتر مربوط به ازدواج و اوقات فراغت است و ۵۷ درصد مصوبات شهرستانی اجرا شده است.

معاون فرهنگی و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان اظهار داشت: تاسیس خانه جوان در استان مرکزی یک نیاز است که امیدواریم این مهم به زودی در اراک تحقق پیدا کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود

مجید نامجو روز چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری از وی خواست تا زمین هزار و ۱۷۵ متری کشتارگاه در مرز خسروی را برای ارائه خدمات بهتر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲ هزار کامیون از مرز خسروی عبور کرد که برای تسریع در روند ترخیص این کامیون ها نیاز است استانداری زمین دیگری را در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

نامجو تاکید کرد: مرز خسروی می تواند مرکز ثقل انتقال زائران اربعین در کشور باشد و به مرز اول کشور تبدیل شود و باید خودمان را برای انتقال یک و نیم میلیون زائر از این مرز آماده کنیم.

وی همچنین از استاندار کرمانشاه خواست تا سند ساختمان ستاد عتبات واقع در محله نوبهار این شهر را به ستاد واگذار کند.

در این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز گفت: متاسفانه در اربعین سال گذشته نتوانستیم روی بسیاری از موکب هایی که در مرز خسروی مستقر شده بودند حساب باز کنیم.

وی افزود: ما برای اسکان و تردد زوار مشکل داشتیم و مواکب مردمی که باید از بار مشکلات بر می داشتند چالش ایجاد کرده بودند و هیچ موکبی خدمات نمی داد و فقط می توانستیم به زوار آب بدهیم.

شعبانی تصریح کرد: نیاز است برای موکب ها طراحی جدیدی داشته باشیم تا موکب ضعیف نداشته باشیم برای همین بهتر از به جای ۱۰۰ موکب ضعیف ۱۰ موکب قوی ایجاد شود.

وی در خصوص زمین کشتارگاه در مرز خسروی نیز گفت: این زمین محدود است و قابل توسعه نیست و آنقدر کوچک است که نمی توان به عنوان قرارگاه و اسکان از آن استفاده کرد در حالی که بهتر است ستاد عتبات عالیات طرحی را اجرا کند که قابلیت توسعه در آینده داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند