Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرونده نیم فصل اول لیگ برتر در حالی بسته شد که  سرخپوشان پایتخت با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان مقتدارنه قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شدند. آن‌ها علاوه بر قهرمانی رکورد‌های نیم فصل اول را هم به نام خود ثبت کردند.  

شاگردان برانکو با ۳۶ امتیاز قهرمان نیم فصل اول لیگ هفدهم شدند تا رکورد بیشترین امتیاز در نیم فصل اول که در اختیار سپاهان بود از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با ۱۰ کلین شیت موفق‌ترین دروازه بان نیم فصل اول شد. این دروازه بان ۶۸۶ دقیقه است که گل نخورده است و در صورت بسته نگه داشتن دروازه اش برابر فولاد تا دقیقه ۷۴ به رکورد آرمناک پطروسیان دروازه بان اسبق سپاهان می‌رسد.  

پرسپولیس با عملکرد درخشان مدافعان خود ۶ بازی متوالی است که گل نخورده است.  

خط دفاع پرسپولیس با حضور سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه عملکرد درخشانی در نیم فصل اول داشته است و سرخپوشان پایتخت با ۶ گل خورده بهترین خط دفاع را در اختیار دارند. استقلال هم با ۹ گل خورده در رتبه دوم قرار دارد.  

سرخپوشان پایتخت در نیم فصل اول ۲۷ گل زدند و بهترین خط حمله را در اختیار دارند. تیم پدیده مشهد هم با ۲۵ گل زده در رده دوم قرار دارد.  

شاگردان برانکو در نیم فصل اول ۱۱ پیروزی بدست آورند و رکورد بیشترین برد را در اختیار دارند. همچنین آن‌ها یک باخت برابر پیکان در لیگ برتر داشتند و کمترین باخت هم به نام خود ثبت کردند.  

غیبت طارمی هم در پرسپولیس تاثیر گذار نبود و علی علیپور در نبود مهاجم محروم تیم توانست ۱۰ گل به ثمر برساند و آقای گل لیگ برتر در نیم فصل اول شود. محمد قاضی هم با ۸ گل زده رتبه دوم گلزنان برتر لیگ هفدهم را در اختیار دارد.  

علیپور در حالی توانسته است ۱۰ گل در نیم فصل اول لیگ هفدهم بزند که طارمی ۷ گل در نیم فصل لیگ شانزدهم زده بود و در نهایت آقای گل لیگ برتر شد. شاید اگر علیپور روند رو به رشد خود را ادامه بدهد رکورد گلزنی طارمی را بتواند بشکند.  

محسن مسلمان با وجود تمام حاشیه‌های ایجاد شده در نیم فصل اول خوش درخشید و با ۷ پاس گل بیشترین پاس گل را در نیم فصل اول در اختیار دارد و معین عباسیان و عبداله ناصری با ۴ پاس گل در تعقیب مسلمان هستند.

پرسپولیس با کسب میانگین ۲/۴ امتیاز در نیم فصل اول لیگ هفدهم موفق شد رکورد بیشترین امتیاز نیم فصل که متعلق به سپاهان بود را بشکند.  

همچنین پرسپولیس با تفاضل گل مثبت ۲۱ بهترین تفاضل گل را در نیم فصل اول به نام خود کند.  

در صورتی که پرسپولیس روند رو به رشد خود را تا پایان فصل ادامه بدهد در آن صورت به امتیازی نزدیک به ۸۰ می‌رسد امتیازی که در ادوار گذشته لیگ به آن دست پیدا نکرده بود.  

انتهای پیام/ 

عملکرد سرخپوشان پایتخت در نیم فصل اول لیگ هفدهم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!